• 1
  • 2
2023-08-14, 13:49
Medlem
Det är förövrigt en myt att med åldern kommer visdom. Men vad är något som du velat att ditt femtonåriga jag visste om?

Och kommer din framtid ändras eftersom du i dina tonår blev behandlad av idioter, som skit med premissen eller skälet att du är irrationell och hallucinerar mäktiga upplevelser om att träffa dig själv i en äldre version?

Vad skulle ditt framtida jag vara då när ni träffas? Glitchande fram och tillbaka eftersom det finns en version som är utan effekter av att ha träffat dig och en annan med de effekterna?
Citera
2023-08-14, 13:57
Medlem
Använd gummi för fan pöjk!
Citera
2023-08-14, 14:16
Medlem
Köp bitcoin.
Citera
2023-08-14, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Köp bitcoin.

Detta. Veckopengen på det så hade man varit ekonomiskt oberoende.
Citera
2023-08-14, 14:38
Medlem
UtvisaFlers avatar
Spend less or no time with dickheads, they will only waste your time.
Citera
2023-08-14, 14:47
Medlem
AD-3sTrIpEss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galant-Rabalder
Det är förövrigt en myt att med åldern kommer visdom. Men vad är något som du velat att ditt femtonåriga jag visste om?

Och kommer din framtid ändras eftersom du i dina tonår blev behandlad av idioter, som skit med premissen eller skälet att du är irrationell och hallucinerar mäktiga upplevelser om att träffa dig själv i en äldre version?

Vad skulle ditt framtida jag vara då när ni träffas? Glitchande fram och tillbaka eftersom det finns en version som är utan effekter av att ha träffat dig och en annan med de effekterna?

Slå in skallen på de du ogillar, passa på medans du kan.
Citera
2023-08-14, 14:49
Medlem
gronagubbens avatar
fitta är överskattat runka tills du är 35
Citera
2023-08-14, 14:54
Medlem
Behåll barnet. Polisanmäl honom och berätta allt vad han gjort. Polisanmäl din mamma och låtsaspappa och berätta om hur det är hemma, vad de säger och om bristen på mat och våld mot hund och de yngsta barnen. Våga lämna dina syskon och lev enbart för dig själv (och barnet du bär). Bryt kontakten med hela din släkt. Gå i skolan och kämpa på med allt du vill göra. Du är väldigt intelligent och begåvad och du klarar det. Släck den inre mobbaren, den är skuggan av din uppväxts röster till dig.

PS. Du har ADD.
Citera
2023-08-14, 14:57
Medlem
Finns väl mkt att säga iofs, men inte en chans i världen att mitt 15åriga jag Hade lyssnat i vilket fall.
Citera
2023-08-14, 15:09
Medlem
Köp bitcoin och 800 kkr för en tvåa på söder är faktiskt en bra investering.
Citera
2023-08-14, 15:16
Medlem
Per-Automatiks avatar
Spara lite pengar men inte för mycket.
Citera
2023-08-14, 15:19
Medlem
over9ks avatar
Avrätta Reinfeldt
Citera
  • 1