2023-08-14, 04:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Ofta händer det att jag datear/träffar kvinnor som gärna berättar om sina tidigare män dom dateat, legat med, vad dom gjort etc utan att jag frågade om det!

Om en man på första daten sitter och skryter om liknande så skulle få kvinnor acceptera det
Jag förstår inte varför en kvinna känner behovet att göra det?
För mig är det en enorm "turn off"

-varför är det så viktigt för kvinnor att göra det?
-har du varit med om det?
-vad gjorde du?

Aldrig varit med om detta.
Enda jag frågat är om dom legat med invandrare innan jag gör något.
Citera
2023-08-14, 04:42
Citat:
Ursprungligen postat av Emellie
Det finns bara en anledning till varför de nämner sina ex. De har inte kommit över dem än. Du är ett rebound, som bäst.
Ja oftast men det är inte det. Om en kvinna fortfarande har känslor för sitt ex eller någon annan man bryr sig inte män nämnvärt om.

Otrohet är flera saker:
1. Det sexuella (om sperma varit inblandat utan kondom så är det betydligt värre)
2. Lögnerna som i sig spelar mindre roll men gör att man måste vidta åtgärder
3. Förnedringen skapar hat där inte mycket kan uteslutas. Längden det har pågått har betydelse men en otrohet räcker för att äktenskap kommer att krascha för majoriteten.

Det kan glömmas men aldrig förlåtas. Domen borde bli skyddstillsyn och en miljon kr i skadestånd för sveda och värk.
Huruvida 1 hände före eller efter man träffades spelar kanske ingen roll. Just i stunden när man träffas går det bra men minnena av det berättade kommer att göra eventuella förhållanden svåra.
Det enda som går vid otrohet är total underkastelse på de villkor som ges.
Senast redigerad av heisenbergskatt 2023-08-14 kl. 04:47.
Citera
2023-08-14, 05:30
Medlem
Full-Retards avatar
Vet ej, har aldrig hänt mig men det kan ju vara ett sätt för dem att kommunicera vad de har för värde för dig, eller vad de förväntar av dig.
Jag hade dock sagt, jaha, sen pratat om nått intressantare.
Citera
2023-08-14, 07:15
Medlem
CompressorVanes avatar
Test! Hon vill visa sitt värde medans du inte har nåt alls för henne. Du är en pinne i skogen. I skogen finns mycket pinnar.

Driv med dem. Fråga hur desperat de männen måste ha varit. Det finns ju snygga damer också!?

En riktig killer är att be henne tala om sitt bodycount och vad hon drar till bordet.
Kräv ett ärligt svar.

Vill hon inte svara så fråga om det enda hon drar till bordet är prat om hennes desperata ex, vad fan ska du med henne till då!? Fråga henne det.

Drar hon till med nåt astronomiskt så gå därifrån, du duckade för en kula.

Damer tror att alla män vill köra in korven i dem nu på en gång och de tror sig ha överhanden i allt. När du visar att hon är plain Jane, inget speciellt alls, sätter du dig själv i ett mycket bättre förhandlingsläge.
Citera
2023-08-14, 07:17
Låter som om du fantiserar.
Citera
2023-08-14, 07:23
Medlem
Citat:
Ofta händer det att jag datear/träffar kvinnor som gärna berättar om sina tidigare män dom dateat, legat med, vad dom gjort etc utan att jag frågade om det!

Antingen har du väldig otur eller så trollar du.
Citera
2023-08-14, 07:36
Medlem
Ghastens avatar
Precis kvinnor vill skryta hur mycket knulla dem fått. Vi män blir bara äcklade av det.
Nu är det ju som tur inte alla som gör det men ett stort antal.
Vi vet att dom inte är oskuld men resten behöver vi inte veta.
Citera
2023-08-14, 07:49
Medlem
Aldrig vart med om nåt liknande.

Träffar du dina dater på diverse sex annonssidor mm som tex k6 / bc så får du ju förvänta dig det.

Det är inte normalt om man träffas på en banlig datingsite eller utanför nätet
Citera
2023-08-14, 08:06
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:

Ärligt talat verkar det konstigt att detta skulle hända "ofta".

Självklart är sådana ämnen olämpliga vid en dejt - från båda håll. Däremot kan man ju ge någon allmän information i stil med "jag separerade från mitt ex för ett halvår sedan", men typiskt inte mer detaljer än så om den andra inte specifikt efterfrågar det. Att räkna upp personer man legat med är ju naturligtvis uppenbart fel.
Citera
2023-08-14, 08:22
Medlem
Nedomanskys avatar
Var ute på en andra date med en otroligt vacker o trevlig kvinna som på daten helt filterlöst började prata om sina 6-7 senaste partners, inte speciellt ingående, men dock oombett. Det visade sig att hon var på väg in i/ inne i en depression...
Citera
2023-08-14, 08:49
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
......
-varför är det så viktigt för kvinnor att göra det?
-har du varit med om det?
Det är inte en kvinna-grej utan det är en varningsflagga för just henne.

Vad det säger är att hon enbart vill ha ett snabbligg och sen glömma dig, möjligt även att hon är en som ofta hoppar omkring. Ja , det har hänt mig , en nätdejt, det var så länge sen att jag inte minns exakt vad hon sa men för mig personligen var hon katastrof och vi slutade kontaktas tack och lov efter bara några dar.
Citera
2023-08-14, 09:27
Medlem
Träffade faktiskt en som satt och babblade om hur jävla bra sex hon hade med exet och detta på första dejten. Jag tackade vänligt nej till att ses igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in