• 1
  • 2
2023-08-13, 01:57
Medlem
66ccskyhawks avatar
Ja som titeln skriver.
Är en vanlig kille 25 år dock glidit lite på en räkmacka då jag lyckades skaffa villa redan i fint område.
Alltid vart socialt handikappad säkert odiagnoserad adhd autist som alla andra flashbackare. En fördel var ju att alla helger jag gömde mig hemma i unga år, sparade en jävla massa pengar till kontantinsats osv.

Min fråga är ju hur mycket bryr tjejjer sig om man bor fint med ordnat liv / ekonomi. Skulle ha råd och ha en tjej som hemmafru
Eller är det bara "game" som gäller
Citera
2023-08-13, 02:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 66ccskyhawk
Ja som titeln skriver.
Är en vanlig kille 25 år dock glidit lite på en räkmacka då jag lyckades skaffa villa redan i fint område.
Alltid vart socialt handikappad säkert odiagnoserad adhd autist som alla andra flashbackare. En fördel var ju att alla helger jag gömde mig hemma i unga år, sparade en jävla massa pengar till kontantinsats osv.

Min fråga är ju hur mycket bryr tjejjer sig om man bor fint med ordnat liv / ekonomi. Skulle ha råd och ha en tjej som hemmafru

Är du sann eller?

Det enda som betyder något är om du har en stor kuk.

Det andra du tjabbar om är kosmetika.
Citera
2023-08-13, 02:07
Medlem
66ccskyhawks avatar
Okej låter som kloka tips
Citera
2023-08-13, 03:05
Bannlyst
Inte med kina volvo.

Audi eller Mercedes är premium bilar. Specielt Mercedes om du vill vara kung på vägen.
Citera
2023-08-13, 03:06
Medlem
Är du ful så är du ful. Så enkelt är det bara.
Citera
2023-08-13, 03:55
Medlem
Soulflowers avatar
Klart du kan bli mer attraktiv för vissa damer med ett stabilt och ordnat liv, men det är sällan allt hänger på just det.
Lev det liv du vill leva, för din egen skull. Det är nog snäppet mer attraktivt.
Citera
2023-08-13, 04:16
Medlem
Att du har ordnat liv tex volvo,vila,vovve betyder NOLL idag.

Kvinnor kommer respektera mer en knarkande loser som är över 180cm lång har stor kuk och ser fin ut än dig. Speciellt om du inte har en social liv eller är introvert.

De enda kvinnor som kommer gilla dig för det du har är thai kvinnor eller eskorter om du har pengar.

tyvärr.
Senast redigerad av swefinans 2023-08-13 kl. 04:19.
Citera
2023-08-13, 07:33
Medlem
Medianas avatar
Snyggare blir du inte, men det är inte fy skam att ha sitt på det torra vid 25. Många som tycker det är ett klart plus men allt hänger ju också på din personlighet. Du säger själv att du är socialt handikappad, så då kanske du inte är ute efter en extrovert partyprincessa utan en vanlig tjej som delar lite av dina intressen? Angående bil så skulle jag säga att vilken bil som helst är att föredra över ingen bil alls. Du får fråga dig själv, om du vill vara med någon som bryr sig mer om du har en Mercedes över en KIA än dig.
Citera
2023-08-13, 07:51
Medlem
SnutteFia03s avatar
Vill du träffa någon som uppskattar dig för den du är som person eller de prylar du har?

De där sakerna kanske kan locka till sig någon lycksökerska, tillfälligt. Det gör dig inte mer attraktiv som person dock.
Citera
2023-08-13, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 66ccskyhawk
Ja som titeln skriver.

Om du redan köpt huset och bor där själv känns du ännu mer som en utböling
Citera
2023-08-13, 08:20
Medlem
citymormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swefinans
Att du har ordnat liv tex volvo,vila,vovve betyder NOLL idag.

Kvinnor kommer respektera mer en knarkande loser som är över 180cm lång har stor kuk och ser fin ut än dig. Speciellt om du inte har en social liv eller är introvert.

De enda kvinnor som kommer gilla dig för det du har är thai kvinnor eller eskorter om du har pengar.

tyvärr.

Men dom kvinnorna är ju bara skit, smutsiga horor som hänger med knarkande losers.
Kvinnor dras till resurser och säkerhet, byter ut sitt livs kärlek för mer resurser och mer säkerhet.

Vilken typ av kvinna du vill ha avgör var du skall positionera digm vill du ha en bimbohora så gör dig "farlig" och kriminell.
Vill du har en gold digger visa upp ditt stabila och ekonomiskt rika liv.

Sen är det givetvis något av flytande skala, inte helt svart och vitt. Skaffar du ett hus på landet kommer hästtjejerna sniffa runt dig osv.
Citera
2023-08-13, 12:01
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Vill du träffa någon som uppskattar dig för den du är som person eller de prylar du har?

De där sakerna kanske kan locka till sig någon lycksökerska, tillfälligt. Det gör dig inte mer attraktiv som person dock.

Ville bara tillägga att det såklart är bra att du har de här fördelarna och resurserna i ditt liv, men se det som något som du har för din egen skull och inte som ett medel för att locka till dig en partner.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in