Citat:
Ursprungligen postat av
163sek
Men har ni ingen koll alls här, fattar ni inte att dom va där för att klippa horungen på en viss resturang, anledningen till det kan ni ju spekulera fram själva!
Vad var det gubben Pompei satt häktad för i Juni?
Hörde att det var det grov kvinnofridskränkning av någon av hans brudar, men har även hört att han fortfarande styr över Lill-Larsson mfl och det var väl någon då Larsson torskade också?
Om man nu ska spekulera så är det förvånande att ingen försökt klippa honom pga alla skulder och att inte heller snuten lyckats få tillräckligt mycket på honom.
Han förekom ju även i utredning angående mordförsöket nere vid gymet på Storgatan då GM haft kontakt med honom både före och efter gärningen och det var ju också en kompis till honom.
Fattar hur folk kan stödja hans verksamhet, varken den vita eller svarta.