Citat:
Ursprungligen postat av
GordonRamRam
Jag köper inget du skrivit i denna tråd. Börjar bli rätt störigt att du tros dig veta vilka det är, så plz vänta på fup för du har rätt troligtvis fel.
Nej hade ju inte fel ! Den ene på kortet ser Svensk ut men väldigt mörk och m skägg, det var alltså svensken . Den andre på bilden är av utländsk härkomst . De står på bilen och lutar sig mot en nyare orange/ röd bil . Och efter en sökning på männen så var det rätt personer på kortet . Så måste göra dig besviken att det var rätt.