Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2023-08-12, 12:34
  #25
Medlem
Keramik-Kalabaliks avatar
Det händer ibland att jag bestämmer mig för att gå ut för att se om det finns någon goding att snacka med. Kuken är redo för lite äventyr och att bekanta sig med en snygg tjejs hand, mun och fitta. Men när jag sedan är på plats så försvinner intresset eftersom musiken är alldeles för hög vilket gör att folk blir väldigt högljudda och när folk senare blir berusade så förlorar jag intresset ännu mer.

Det är ofta bättre att snacka med tjejer på jobbet eller andra ställen där man kan sitta och pejla läget. Om man tycker sig finna ett intresse så föreslår man att träffas för lite kyssar och kramar eller att gå ut någonstans för lite musik eller dans.

Om allt går väl slutar det med en lycklig kuk och fitta.
Citera
2023-08-12, 16:18
  #26
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ragga på krogen, är inte det rätt så svårt?


För mig har det inte funnits något alternativ, måste tyvärr ha alkohol för att bli charmig. Faktiskt lite lätt avundsjuka på de som kan ragga nyktra. Menmen, nu är det som det är och jag ska väl egentligen inte klaga, raggade på krogen ända till jag var typ 45 då jag träffade min nuvarande. Gick för övrigt väldigt ofta ut solo också, "natten har tusen ögon" sägs det och går du ut solo så visar du att du har kuk, och sånt går ju naturligtvis hem bland de köttätande blommorna (bara som lite taktik till alla harar som inte kan göra något utan polarna).
__________________
Senast redigerad av halaltarzan 2023-08-12 kl. 16:29.
Citera
2023-08-12, 16:19
  #27
Medlem
Kvart i 3 ragg fungerar fortfarande ....


(sl) utläses kvart i tre ragg. Desperat ragg på krogen vid stängningdags vars resultat ofta ångras
djupt vid uppvaknandet dagen efter. (lmo) utläses kvart-slampa, en prostituerad för en snabbis.
http://www.fulaordboken.se/Ordboken?ord=kvartitreragg
__________________
Senast redigerad av 2023-08-01 2023-08-12 kl. 16:25.
Citera
2023-08-12, 17:08
  #28
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-08-01
Kvart i 3 ragg fungerar fortfarande ....


(sl) utläses kvart i tre ragg. Desperat ragg på krogen vid stängningdags vars resultat ofta ångras
djupt vid uppvaknandet dagen efter. (lmo) utläses kvart-slampa, en prostituerad för en snabbis.
http://www.fulaordboken.se/Ordboken?ord=kvartitreragg


Kommer nog aldrig att sluta att fungera, bara att locka med lite efterfest eller en eftersläckare.

Blääää, vem vill ha discofitta säger färskingarna. Är ju för fan bara att baxa in dem i duschen om det nu skulle lukta lite väl spännande.
Citera
2023-08-13, 21:59
  #29
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aurun

Krog = hur enkelt som helst och mycket roligare. Dessutom lär du få belägra henne 10 ggr till om du vill.

Menar du inte ”lägra”?
Citera
2023-08-13, 23:25
  #30
Medlem
auruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Menar du inte ”lägra”?
Bestiga menade jag
Citera
2023-09-10, 19:03
  #31
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pizzarelli
När jag fortfarande gick ut och drack så brukade jag inte ragga på krogen eller klubben då brudarna som hänger där inte är något wifey material direkt.

Det är grogghaggor som fått discofittan genomkörd 100-tals gånger av brunstig arab och negerkuk

Man raggar inte på krogen för att hitta wife material, man raggar för att få sig en trevlig stund. Du vet inte vad du har missat. Men du kanske inte duger åt kvinnorna?

Och vad då grogghaggar som knullat 100-tals gånger med araber och negrer? Vilken jävla värld lever du i? Det låter som att du har svalt judarnas propaganda.

När jag och mina kompisar var ute och raggade förr, så var det inte mycket blattar på krogen. Du vet, krogen är ett ställe där unga svenska män och kvinnor träffar varandra för att ha en trevlig stund. Du hör uppenbarligen inte till den svenska genemskapen, och det är ditt eget fel.
Citera
2023-09-10, 23:42
  #32
Medlem
Mr.Pizzarellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Man raggar inte på krogen för att hitta wife material, man raggar för att få sig en trevlig stund. Du vet inte vad du har missat. Men du kanske inte duger åt kvinnorna?

Och vad då grogghaggar som knullat 100-tals gånger med araber och negrer? Vilken jävla värld lever du i? Det låter som att du har svalt judarnas propaganda.

När jag och mina kompisar var ute och raggade förr, så var det inte mycket blattar på krogen. Du vet, krogen är ett ställe där unga svenska män och kvinnor träffar varandra för att ha en trevlig stund. Du hör uppenbarligen inte till den svenska genemskapen, och det är ditt eget fel.

Ni min herre är ett uppenbart bevis på vad som sker när ens moder dricker samt tar droger under graviditeten.
Citera
2023-09-12, 22:31
  #33
Medlem
Om man är under 25, och är på ort i annat land där det festas, och är lite salongsberusad dom flesta dagar av säg 14 dagar, så är det inte oöverstigligt svårt att ragga lite.

Sverige är ju totalt deprimerande så det går inte alls jämföra med. Och när man passerat säg 40, så blir det tyvärr lite ökad risk för gubbvarning på en om man raggar på 20-åringar.

Det är ovanligt, men ja, det händer att kvinnor approachar, dock är det ofta för subtilt för att man ska förstå det i tid och förstå/hinna med en lämplig reaktion.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback