• 1
  • 2
2023-08-11, 18:52
Medlem
xDEFiLEDs avatar
Finns det någon aktiv bimbo-aktig eskort i Sverige med riktig porrstjärnekropp/utseende? Långt blont hår, smal/tajt kropp, stora fejktuttar och vrålsnygg eller nåt i den stilen. Ju större bröst desto bättre, så länge hon är smal.

Helst omkring Sthlm, men beredd att resa till överste Lappland eller nederste Skåne om det skulle behövas.
Citera
2023-08-11, 19:07
Medlem
knark-kungens avatar
Paow, hon är väl rätt medioker men var det första ludret jag kom på med den beskrivningen.
Citera
2023-08-11, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xDEFiLED
Finns det någon aktiv bimbo-aktig eskort i Sverige med riktig porrstjärnekropp/utseende? Långt blont hår, smal/tajt kropp, stora fejktuttar och vrålsnygg eller nåt i den stilen. Ju större bröst desto bättre, så länge hon är smal.

Helst omkring Sthlm, men beredd att resa till överste Lappland eller nederste Skåne om det skulle behövas.
Jag har inte träffat henne men hur är det med SvenskaMonique som annonserar på RS?
Kanske nåt åt det hållet?
Citera
2023-08-12, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2010
Jag har inte träffat henne men hur är det med SvenskaMonique som annonserar på RS?
Monique är fin på bilderna. Men Hon kör väl bara hotell och hem besök? För jag skulle föredra en härlig svenska isåfall, Mona Lisa är seriös och fin kropp en härlig tjej som levererar och tar emot i hemmiljö, hon kanske är lite av vad du söker efter.
Citera
2023-08-13, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Monique är fin på bilderna. Men Hon kör väl bara hotell och hem besök? För jag skulle föredra en härlig svenska isåfall, Mona Lisa är seriös och fin kropp en härlig tjej som levererar och tar emot i hemmiljö, hon kanske är lite av vad du söker efter.
Är ju Daisy scandal i Lund,Malmö området
Citera
2023-08-13, 12:42
Medlem
Kakau BR som ofta är i Sverige och Stockholm. I dagsläget är hon i Göteborg. Att hon har span på sig är dock så uppenbart att det nästan är komiskt.
Citera
2023-08-13, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mustang26
Är ju Daisy scandal i Lund,Malmö området

Citat:
Ursprungligen postat av vandekerkhof
Kakau BR som ofta är i Sverige och Stockholm. I dagsläget är hon i Göteborg. Att hon har span på sig är dock så uppenbart att det nästan är komiskt.
Malmö tjejerna vet jag inte något om kakau BR förstog att det är span där, synd bara hon har fina bilder.
Men det är inte så bra om man torskar. Nej svensk amatör eskort är nog det bästa alternativet även om alla inte är någon 10poägs tjej till utseendet men till sättet är det flesta 💯 procent, vilket är bra
Citera
2023-08-13, 15:06
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2010

RS är sämst, sex-tjejer.com är det man kör, dom bästa är alltid online efter 14:00 på dagen ish
Citera
2023-08-14, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vandekerkhof

På vilket sätt är det uppenbart?
Citera
2023-08-14, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Malmö tjejerna vet jag inte något om kakau BR förstog att det är span där, synd bara hon har fina bilder.
Men det är inte så bra om man torskar. Nej svensk amatör eskort är nog det bästa alternativet även om alla inte är någon 10poägs tjej till utseendet men till sättet är det flesta 💯 procent, vilket är bra

Hur förstod du att det var span?
Citera
2023-08-14, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Hur förstod du att det var span?
Rycktet säger att en viss exboxare besökte henne för ett antal år sedan och fick åka polis bil från platsen och tala ut i Tv 4
Citera
2023-08-15, 19:54
Medlem
Vem är Kakau BR?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem