2023-08-16, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poseidon2
För att det i grunden är feminismens fel.

Du vet lika väl som jag att om dom attraktiva männen höll sig till en och alla män kontrollerade sin sexualitet och inte låg med vad som helst så skulle marknaden se anborlunda ut. Så börja gnäll på män istället.
Citera
2023-08-16, 08:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Du vet lika väl som jag att om dom attraktiva männen höll sig till en och alla män kontrollerade sin sexualitet och inte låg med vad som helst så skulle marknaden se anborlunda ut. Så börja gnäll på män istället.
Fast det är feminismen som är orsaken, inte männen "som tar vad som helst". De kvinnor som inte är skräp, dvs vad du refererar till som "vad som helst" (oattraktiva kärringar) är inte heller några trogna änglar så skyll inte ifrån. Män är det logiskt att de vill knulla och knulla runt, men varför håller inte kärringar till en man? Varför gillar kvinnor runtknullande män? Varför säger feminismen att singelkvinnor är lyckligare och att män är onda? Dagens feminism är skadlig, säg vad du vill. Du har fel.
Citera
2023-08-16, 08:54
Medlem
Citat:
Fast det är feminismen som är orsaken, inte männen "som tar vad som helst". De kvinnor som inte är skräp, dvs vad du refererar till som "vad som helst" (oattraktiva kärringar) är inte heller några trogna änglar så skyll inte ifrån. Män är det logiskt att de vill knulla och knulla runt, men varför håller inte kärringar till en man? Varför gillar kvinnor runtknullande män? Varför säger feminismen att singelkvinnor är lyckligare och att män är onda? Dagens feminism är skadlig, säg vad du vill. Du har fel.

Det är visst männen som är en bidragande orsak, och det vet du. Om dom unga männen inte valde mig, vad hade hänt då? Fundera och svara på det.
Män får lära sig att kontrollera sin sexualitet så att det blir en förändring. Det är inte det minsta logiskt att män vill knulla runt, du ser ju hur marknaden påverkas av det. Så börja gnäll på männen.
Citera
2023-08-16, 09:10
Medlem
KingHisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Det stämmer på individnivå, men även om alla män höjde sig så skulle fortfarande undre halvan av män ha det tufft, för nuförtiden sker matchningarna på nätet, det gjorde det inte på 70 och 80-talet.

Det sker träff där man söker träff, den som fiskar i ett vatten får mindre fisk.
Citera
2023-08-16, 09:12
Bannlyst
Citat:
Det är visst männen som är en bidragande orsak, och det vet du. Om dom unga männen inte valde mig, vad hade hänt då? Fundera och svara på det.
Män får lära sig att kontrollera sin sexualitet så att det blir en förändring. Det är inte det minsta logiskt att män vill knulla runt, du ser ju hur marknaden påverkas av det. Så börja gnäll på männen.
Du har lika stor del i det. Ligg med nån i din egen ålder. De tar dig för att de är desperata. Inte för att du är nån som passar dem och det är detta som är problemet. Varför har det här uppkommit? Skevheten på marknaden är orsaken till att mn är illa tvungna att ragga på fula kärringar som du. Männen är bara symtomet. Orsaken är feminismen. Fortsätter det så är demogrsfin rejält problematisk inom tjugo år och det är synligt då.
Citera
2023-08-16, 09:13
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingHiss
Det sker träff där man söker träff, den som fiskar i ett vatten får mindre fisk.

Ursäkta min efterblivenhet, jag förstår inte vad du försöker säga.
Citera
2023-08-16, 10:01
Medlem
Denna kvinna säger det som är att 20 -50% av männen deltar i dejting och omkring 80% av kvinnorna.

https://www.youtube.com/watch?v=atrXGHqsUCM

Hon kallar sig Pearl. Hon säger också att män fattar inte mycket ,speciellt inte äldre. De kanske tror att kvinnor vill gifta sig , men hon säger efter pratat med hundratals kvinnor att de inte är intresserade ,utan de gillar mer hock up och poly amorösa relationer.

Män lever i en fantasivärld som inte stämmer överens med verkligheten.

Men det förklarar varför så få män har några relationer och det förklarar också varför män aldrig gör något eftersom de förstår inte , deras verklighet är att det är kvinnor som försöker gifta sig och skaffa relationer som det var för 40 år sedan.

Det är heller inte män som kontrollerar verkligheten i media ,utan kvinnor beskriver verkligheten och de flesta män tar till sig den verkligheten.
Citera
2023-08-16, 10:15
Medlem
Citat:
Du har lika stor del i det. Ligg med nån i din egen ålder. De tar dig för att de är desperata. Inte för att du är nån som passar dem och det är detta som är problemet. Varför har det här uppkommit? Skevheten på marknaden är orsaken till att mn är illa tvungna att ragga på fula kärringar som du. Männen är bara symtomet. Orsaken är feminismen. Fortsätter det så är demogrsfin rejält problematisk inom tjugo år och det är synligt då.

Varför skulle jag göra det? Hade du förväntat dig att en man hade valt en oattraktiv kvinna istället för en attraktiv?
Jag kan få unga killar i länder utan feminism också.

Du svarade inte på min fråga. Vad hade hänt om dessa unga killar valt bort mig?
Citera
2023-08-16, 10:16
Bannlyst
Citat:
Varför skulle jag göra det? Hade du förväntat dig att en man hade valt en oattraktiv kvinna istället för en attraktiv?
Jag kan få unga killar i länder utan feminism också.

Du svarade inte på min fråga. Vad hade hänt om dessa unga killar valt bort mig?
De hade mått ännu sämre. Du hade tagit nån i din egen liga.
Citera
2023-08-16, 10:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Denna kvinna säger det som är att 20 -50% av männen deltar i dejting och omkring 80% av kvinnorna.

https://www.youtube.com/watch?v=atrXGHqsUCM

Hon kallar sig Pearl. Hon säger också att män fattar inte mycket ,speciellt inte äldre. De kanske tror att kvinnor vill gifta sig , men hon säger efter pratat med hundratals kvinnor att de inte är intresserade ,utan de gillar mer hock up och poly amorösa relationer.

Män lever i en fantasivärld som inte stämmer överens med verkligheten.

Men det förklarar varför så få män har några relationer och det förklarar också varför män aldrig gör något eftersom de förstår inte , deras verklighet är att det är kvinnor som försöker gifta sig och skaffa relationer som det var för 40 år sedan.

Det är heller inte män som kontrollerar verkligheten i media ,utan kvinnor beskriver verkligheten och de flesta män tar till sig den verkligheten.
De stämmer. De vill inte ha relationer men rationalisera det med att männen inte duger av diverse skitanledningar som inte ens stämmer. I själva verket har feminismen lyckats övertala kärringar till att vara singlar och hata män förutom den sista 5 procenten de ligger med.
Citera
2023-08-16, 10:19
Medlem
Citat:
De hade mått ännu sämre. Du hade tagit nån i din egen liga.

Precis. Jag hade fått sänka mina krav. Och vad hade det inneburit? Jo att dom män jag valt bort innan fick chansen.
Så börja gnäll på killar nu.
Citera
2023-08-16, 10:28
Bannlyst
Citat:
Precis. Jag hade fått sänka mina krav. Och vad hade det inneburit? Jo att dom män jag valt bort innan fick chansen.
Så börja gnäll på killar nu.
Nej det är fortfarande feminismen som är orsaken som du likt andra kärringar vägrar inse. Sånt här fanns inte före feminismens tid. Du tror att jag genom att övertala några killar kan ändra trenden. Så jävla insiktslös och lågbegåvad är du. Så är det med alla er kärringar.
Titra vad din korkade medsystrar skriver bara i tråden, det riktas ingen kritik alls mot feminismen och de är överens om att allting är i sin ordning och vill man ha förändring så är den alltid bara killen själv som ska förändra sig. Vad kan han göra? Träna? Om han tränar redan? Om han redan är snäll då? Om han redan ser bra ut? Om han har klippt sig och skaffat ett jobb osv. Problemet skjuter ni hela tiden över individen, han måste vara incel och bo i källare. Patetiskt idiot är du som inte vägrar se att politiken förändrat allt. Jag hade betydligt sämre ställt för tio år sen men kunde inte hinna med alla dejter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in