Citat:
Ursprungligen postat av
UyCVswHfsnM2z3nH
Jag håller med dig i stort. Utan heterosexuella kvinnor som vill och kan bli mammor så ser framtiden tveklöst mörk ut. Men 40% regnbågsmänniskor i en generation är en masspsykos, och kommer gå över innan dessa kvinnor hunnit nå klimakteriet. Hoppas jag..
Problemet är att samtidigt de går med i LGBT så blir de mot män.
Partiet FI med 50% LGBT hos deras kvinnliga politiker ,var för fri invandring och starkt emot män.
Jag titta på en video från USA där de klaga på att allt blivit dyrare och vanligt folk inte har råd leva.
Samma grupp som klagar är för i princip fri invandring och det kommer miljoner personer mest män till USA. Det blir som följd att maten nästan är slut , det är utplockat på hyllorna och ibland saknas det varor ,precis som i Sverige.
De är så fast i LGBT så att de gör saker som är dåligt för män, de är för invandring av män.
Män får det ännu svårare få relationer ,dels LGBT och dels en massiv invandring.
Mycket av den dåliga politiken som förs är p.g.a en vilja att plåga männen ,straffa dem för alla dåliga saker som kvinnor blivit utsatta för.
Fast ju fler män desto större chans att drabbas av dåliga män. Jag tycker att samhället borde styras av någon slags logik och inte ha så mycket män att kvinnor blir drabbade så mycket.