Citat:
Ursprungligen postat av
VinnarenSkriver
Du kallar mig en hora alltså? Det har inte jag kallat dig - inte ens i närheten. Det var väldigt taskigt sagt. Jag har bemött sak och inte person. Du talar om mitt könsorgan. Det är sexuella trakasserier det här! Såhär beter sig feminister! Ni ska ha fritt fram att förolämpa, men så fort vi gör det så är det offerkofta, eller hur?
Tycker du det är rimligt att feminister får kalla män för horor och tala om deras könsorgan?
Hora ut skrev jag och jag har utsatts för våldtäkter, våldtäktsförsök, överfallsförsök, stalking, misshandlats osv. Jag har rätten på min sida att
göra motstånd genom att angripa din sort såsom ni försöker angripa mig. Du bör backa och se vilka som började och om du inte gillar att
bemötas med kränkande tonfall kanske du ska sluta fnaska efter negativa reaktioner där du i egenskap av man tror att jag som kvinna måste svara genom att försöka skydda mig från förtal och påhopp när jag istället kan välja att ta det som en man.
Citat:
Ursprungligen postat av
VinnarenSkriver
Ja, hur är deras personligheter?
Går de runt och kallar folk för horor, och kommenterar deras könsorgan som du gör?
Man får det man är, och du är ett levande bevis på det!
Haha. Jag överlever åtminstone män.
Folk försöker mycket med mig hela tiden..som jag berättade för en igår så skickade folk t.ex hem en man till mig för några år sedan som suttit på rättspsyk, drivit bordell och hållit på med prostituerade. Vad har en sådan hem till mig att göra? Det var en slump att han dog efteråt men Gud kanske är mer på min sida än sådana som dig.
Tro mig gullet. Ni anonyma berör mig lika lite som vilket träskmonster som helst eller sönderpundad antagonist.
Ni förtjänar mina svar baserat på att jag aldrig bad er att försöka ta ton mot mig. Men du gillar väl kvinnor som du kan kuva. Nästa struntinlägg kommer jag inte ens läsa. Du spelar offer precis som ni patetiska skitar alltid gör. Synd att man inte kan blocka er på forum också precis som man kan på alla andra platser. Slutligen skulle ni försvinna bort i det osynliga och i gen skulle märka av er någonstans alls.