2023-08-13, 14:00
Medlem
qvarne2s avatar
Killen vill såklart bara ligga och inte vara ensam. Tycker synd om muppen. Men det är inget liv att leva. Klart bättre att fokusera på karriär, hobby, resa och njuta av livet. Större chans då att träffa en vettig likasinnad partner och då på ett naturligt sätt. Det måste vara någon sorts mental block. De är i sina bästa år men sitter på tinder och är desperata för att få ligga med 40-50 åringar. Helt klart felprioriterat liv. Sluta lusta efter fitta och börja leva istället. Svenska unga tjejer gör ju precis detta, njuter av livet. knullar runt, utan någon tanke på framtiden. Tycker det är mer synd om dem som faktiskt har ett bäst före datum.
Citera
2023-08-13, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qvarne2
Killen vill såklart bara ligga och inte vara ensam. Tycker synd om muppen. Men det är inget liv att leva. Klart bättre att fokusera på karriär, hobby, resa och njuta av livet. Större chans då att träffa en vettig likasinnad partner och då på ett naturligt sätt. Det måste vara någon sorts mental block. De är i sina bästa år men sitter på tinder och är desperata för att få ligga med 40-50 åringar. Helt klart felprioriterat liv. Sluta lusta efter fitta och börja leva istället. Svenska unga tjejer gör ju precis detta, njuter av livet. knullar runt, utan någon tanke på framtiden. Tycker det är mer synd om dem som faktiskt har ett bäst före datum.

Det naturliga är att lusta efter fitta. Om man jobbar för något annat än fitta så är man en slav. Inte ens om du har en lambourghini så lever du gott så länge du är utan källan till liv.

När man blir gammal och skrynlig så är ungdomens vår över. Då har man givit sina bästa år till materialismen istället för kärleken.
Citera
2023-08-13, 14:38
Medlem
Jo det går 109 män på 100 kvinnor omkring 20-års-åldern. Även om det gick 105 män på 100 kvinnor skulle det vara svårt för män få relationer ,men nu är det extra svårt.

Män måste vara mer målmedvetna och försöka få ner mansöverskottet.

Jag tycker 100 män och 100 kvinnor skulle passa bra i fertil ålder ,då skulle fler män få chansen att få en relation. Om inte det räcker skulle 95 män på 100 kvinnor också funka.
Citera
2023-08-13, 15:02
Medlem
Hursomhelstings avatar
Av egen erfarenhet att det spelar väl ingen roll om hon är 47 och äldre än så men full av liv och attraktiv.
Det finns idag en mängd yngre tjejer/kvinnor vilka är otroligt sunkiga mentalt som fysiskt ja, så att jag är fullt ut nöjd med min nu lite äldre fru, det är fortsatt lite så sportbil över henne.

Men att samhället har blivit till skevt. Allt fler även äldre kvinnor får i sig griller via media och blir till sökare..och att det kan bli till minst sagt påfrestande även för oss män som är äldre.
Citera
2023-08-13, 15:15
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qvarne2

Som ung då ska man inte vara kräsen men att ändå söka mål.
Äger man en drift då vill man ha kvinna, kvantitet är bättre det än noll. Den som sitter still han får inget eller så ratet som satt sig ned i hans knä och att han är för passiv till att avböja, ja att hon får väl duga...orkar inte...en blivande lille Fridolf.
Jaga jaga och åter jaga det ska man göra som ung man till att HON står där.
Citera
2023-08-13, 15:16
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VinnarenSkriver
Pengar är inga problem för många svenska män. Frågan är vad pengar är bra för om man inte kan hitta familj och kärlek?

Jag tog en utländsk fru. Vem som helst som har lite pengar och lite hyfs kan göra samma sak.
Citera
2023-08-13, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jo det går 109 män på 100 kvinnor omkring 20-års-åldern. Även om det gick 105 män på 100 kvinnor skulle det vara svårt för män få relationer ,men nu är det extra svårt.

Jag tycker 100 män och 100 kvinnor skulle passa bra i fertil ålder ,då skulle fler män få chansen att få en relation. Om inte det räcker skulle 95 män på 100 kvinnor också funka.

Det relevanta är även könsfördelningen bland singlarna och den är ännu mer skev, går betydligt fler än 109 singelmän på 100 singelkvinnor.
Citera
2023-08-13, 15:43
Bannlyst
Mediokra tjockis kvinnor har via knullapparna fått jordklotets största revival.

En 98 kilos 169 cm lång kvinna som är 50 år gammal kan 10 minuter efter en avslutad profil ha en kö på 150 män under 35 år.

Knullapparna är nog grunden till vår undergång.

Hade f.ö en lång diskussion med en gen z på jobbet som hade hakat upp sig på att "the game/Neil Strauss" fortfarande är tha shit..

Inget har åldrats så dåligt som The Game.
Senast redigerad av Hitler.was.a.vegan 2023-08-13 kl. 15:49.
Citera
2023-08-13, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hitler.was.a.vegan
Mediokra tjockis kvinnor har via knullapparna fått jordklotets största revival.

En 98 kilos 169 cm lång kvinna som är 50 år gammal kan 10 minuter efter en avslutad profil ha en kö på 150 män under 35 år.

Knullapparna är nog grunden till vår undergång.

Hon kan förmodligen t.o.m tjäna pengar på många av dessa männen.
Citera
2023-08-13, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Av egen erfarenhet att det spelar väl ingen roll om hon är 47 och äldre än så men full av liv och attraktiv.
Det finns idag en mängd yngre tjejer/kvinnor vilka är otroligt sunkiga mentalt som fysiskt ja, så att jag är fullt ut nöjd med min nu lite äldre fru, det är fortsatt lite så sportbil över henne.

Men att samhället har blivit till skevt. Allt fler även äldre kvinnor får i sig griller via media och blir till sökare..och att det kan bli till minst sagt påfrestande även för oss män som är äldre.

Det är väl lika "jobbigt" för oss damer som hela tiden får se våra män dansa iväg med yngre kvinnor och "starta om" innan pitten slaknar helt.
Det har varit legio länge nu, men jag förstår känslan.
Det skadar inte att det blir lite mer synligt med äldre kvinnor och yngre män. Inte föratt det är något slags ideal, men för att det visar att kärleken är genuin också, att folk kan finna varandra över gränserna. Det är fortfarande ett undantag.
Citera
2023-08-13, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WildGrowth
Det relevanta är även könsfördelningen bland singlarna och den är ännu mer skev, går betydligt fler än 109 singelmän på 100 singelkvinnor.

Jo så är det.

Fast män borde vakna. Politiskt så att det inte kommer så mycket män till Sverige.

Även så kan män faktiskt bidra till att öka andelen flickor/kvinnor.

Män skulle kollektivt kunna samla in pengar för detta ändamål skulle en familj få några 1000 för att skaffa flickor och visar att de aktivt jobbar i den riktningen. Skulle bara 500 st tycka det var bra skulle mycket vara vunnet.

Sedan de män som är medvetna om problemet skulle kunna ha en överenskommelse med sin fru om att föda flickor , finns metoder att sortera spermier ,kostar en del ,men man tjänar in det rätt snart på minskade matkostnader.

Målet bör vara att föda 2000 fler flickor än nu , sedan är det slöseri att föda upp en massa pojkar som inte har något med fortplantning att göra ,dessa blir också lätt deprimerade och ingen nytta för samhället.
Citera
2023-08-13, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper

Men hur är deras personligheter? Det är inte siffran som är det största bekymret eftersom det finns människor över hela världen.

Jag pallade inte ens läsa vad männen skrev här i tråden åt mig till slut utan avbockade bara. Att kvinnor skulle vara intresserade av att dejta män som jag regelbundet inte ens orkar läsa aviseringar från på ett anonymt forum, är högst osannolikt. Men så finns det ju kvinnor också som är dumma i huvudet så att det jämnar ut sig lite. Däremot ska man inte tro 100/100 eller 95/100 matchar verkligheten.

Problemet är inte mansöverskottet om kvinnor lever singlar. Då är problemet männen som personer och inte deras antal.

Citat:
Ursprungligen postat av Ericcca
Det är väl lika "jobbigt" för oss damer som hela tiden får se våra män dansa iväg med yngre kvinnor och "starta om" innan pitten slaknar helt.
Det har varit legio länge nu, men jag förstår känslan.
Det skadar inte att det blir lite mer synligt med äldre kvinnor och yngre män. Inte föratt det är något slags ideal, men för att det visar att kärleken är genuin också, att folk kan finna varandra över gränserna. Det är fortfarande ett undantag.
Jag upplever det inte som något problem och verkar se mindre bekymmer med åldersskillnad än vad jämnåriga män gör. Många uttalar negativa åsikter om yngre kvinnor som jag inte kan hålla med om såsom att de skulle var särskilt omogna.

Jag tror att folk bara träffas. Inte så mycket tankar kring saker än vad andra som ser på anser
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in