2023-08-14, 15:10
Medlem
Raccoon0834s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallertacka
Perfekt!
Bränn koraner tills ingen bryr sig längre. Först då har man lyckats.
+1
Citera
2023-08-14, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Man frågar sig varför MSM skickat ut reportrar när de uppenbarligen inte tänker skriva om aktionen.

Ja det är som vanligt väldigt tyst från de annars så "snabba" medierna.

Men faktist eloge till Aftonbladet som gör sitt jobb, inte ofta det kan sägas.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1156535

T o m bild vid gripandet.

"– En person som har försökt störa den här demonstrationen har omhändertagits, säger Carina Skagerlind, presstalesperson på polisen i Stockholm.

Mannen sprang fram mot de två män som demonstrerade och skrek "Allahu akbar" och att männen var terrorister men brottades ner av poliser och fördes sedan bort från platsen, enligt Aftonbladets utsända på plats."
Citera
2023-08-14, 15:16
Medlem
Hahaha,
Vilka lagar bryter man för man är troende?
Bara för att du tror att du kommer från apor måste jag tänka samma? Eller jag blir för automatik kriminell och bryter lagar för att jag väljer att utöva min religion?
Otrogna hundar? Förstår inte, känner du så om dig själv och majoritetsbefolkningen?
Hade alla muslimer och invandrare packat sitt skit och lämnat hade landet förfallit på två dagar.
De som ni skriver om är ju trots allt de som gör allt det ni anser er vara för fina att göra, som att städa, köra bussarna, ta hand om sina föräldrar och era barn.
Lol ju mer jag tänker på alla som skriker dessa islamofobiska saker desto mer inser jag att de har noll verklighetsförankring. Skrik på ni
Citera
2023-08-14, 15:18
Medlem
Svitjod88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finajag
Hahaha,
Vilka lagar bryter man för man är troende?
Bara för att du tror att du kommer från apor måste jag tänka samma? Eller jag blir för automatik kriminell och bryter lagar för att jag väljer att utöva min religion?
Otrogna hundar? Förstår inte, känner du så om dig själv och majoritetsbefolkningen?
Hade alla muslimer och invandrare packat sitt skit och lämnat hade landet förfallit på två dagar.
De som ni skriver om är ju trots allt de som gör allt det ni anser er vara för fina att göra, som att städa, köra bussarna, ta hand om sina föräldrar och era barn.
Lol ju mer jag tänker på alla som skriker dessa islamofobiska saker desto mer inser jag att de har noll verklighetsförankring. Skrik på ni

Du svarade aldrig på frågan.

Vad gör du här?
Citera
2023-08-14, 15:19
Medlem
SmartSkalles avatar
Dom måste lära sig att elda så det syns.
Fixa en eldkorg och släng i ett par Peddoböcker indränkta med tändvätska och bacon och fjutta på så det blir riktiga halvmeterhöga lågor.
Gör om gör rätt.
Citera
2023-08-14, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svitjod88
Du svarade aldrig på frågan.

Vad gör du här?

Jag bidrar till samhället, bygger upp välfärden m.m
Ironin när man bidrar mer till den svenska välfärden än den gemene sd: aren som är bidragsberoende och skriker sd.
Vad gör du här?
Lol Sune i en nötskal
Citera
2023-08-14, 15:27
Medlem
Svitjod88s avatar
Citat:
Jag bidrar till samhället, bygger upp välfärden m.m
Ironin när man bidrar mer till den svenska välfärden än den gemene sd: aren som är bidragsberoende och skriker sd.
Vad gör du här?
Lol Sune i en nötskal

Och du arbetar med/som?

På min arbetsplats har vi försökt ta in muslimer flertalet gånger, samtliga har fått kicken tämligen omgående.
Citera
2023-08-14, 15:28
Medlem
Om problemet är att dom bränner på allmänna platser, förbjud det då. Bränna den privat vore inget problem då.

älskar att driva med religion https://www.youtube.com/watch?v=eabTJbFnSWw

herregud väx upp
Citera
2023-08-14, 15:28
Medlem
Extra kul att se att man testar yttrandefriheten endast på muslimerna bekostnad.
Hör väldigt sällan om andra religiösa böcker bli brända.
Läste för ngt år sen att ngn hade bränt Bibeln i Egypten och personen fick inte bara fängelse utan dödstraff.
Ett exempel på hur muslimska länder RESPEKTERAR andras religösa böcker.
Moralisk kompass i detta land existerar inte .
Citera
2023-08-14, 15:30
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Man frågar sig varför MSM skickat ut reportrar när de uppenbarligen inte tänker skriva om aktionen.
Syftet är att endast rapportera om sådant som gynnar sina egna.
Nu blev en muslim gripen för att ha blivit våldsam under demonstrationen, så journalisterna kan inte rapportera om "fridfulla motdemonstranter" längre.
Partisk journalistik handlar inte bara om vad man rapporterar om utan även vad man väljer att inte skriva om.
Citera
2023-08-14, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svitjod88
Och du arbetar med/som?

På min arbetsplats har vi försökt ta in muslimer flertalet gånger, samtliga har fått kicken tämligen omgående.

Inte relevant vad jag arbetar som, men jag har en hög chefsposition och min erfarenhet som chef är att det finns inte att muslimer r på ett visst sätt lr sd:are på ett annat sätt.
Om något har jag lagt märke till latheten och oviljan att faktiskt arbeta framförallt fysiskt hos etniska svenskar med invandrare och muslimer mer än gärna kavlar upp ärmarna och faktiskt JOBBAR
Citera
2023-08-14, 15:33
Medlem
Baalzamons avatar
Citat:
Extra kul att se att man testar yttrandefriheten endast på muslimerna bekostnad.
Hör väldigt sällan om andra religiösa böcker bli brända.
Läste för ngt år sen att ngn hade bränt Bibeln i Egypten och personen fick inte bara fängelse utan dödstraff.
Ett exempel på hur muslimska länder RESPEKTERAR andras religösa böcker.
Moralisk kompass i detta land existerar inte .
Jodå, vi har en moralisk kompass och den har gjort att de nordiska kulturerna är de bästa i världen. Det är effekterna av vår moraliska kompass som gjort landet så välfungerande att du flyttat just hit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in