2023-08-17, 07:39
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citymormor
Du är jävla XX och YY och ni är dumma och har fel!

Ser du hur mycket du har bidragit till debatten?

Vad menar du? Kan du precisera din fråga eller din åsikt eller vad det nu är som du vill få ur dig
Citera
2023-08-18, 16:00
Medlem
Verkar vara en feg stackare den där, Salwan. Stå bränna Koran i Sverige uppbackad av svensk polis. Skam att svensk polis ställer upp på det.

Åk till Iran o fejjsa dom direkt bränn koranen där fegis.
Då får du kanske lite effekt av det hela. Uppvigla människor i Sverige är mycket feg nivå. Ex. inte skulle jag åka till England om jag vore emot ex. Trump. Då tog jag mig till USA p utförde det på plats, förståss.

Men du är en feg liten pojke som inte vågar annat än att gömma dig bakom polis. Lågt Baby Salwan
Citera
2023-08-19, 07:55
Citat:
Ursprungligen postat av Kokacola
Exakt. Detta är lite för bra för att vara sant. Att man tillåter det här upprepade gånger med allt vad de tillför för kostnader med polisnärvaro t.ex. Och när man vet att de är många som kan gå över lik för den där boken. Något syfte är det vi är förda bakom ljuset med, råder ingen tvekan.
För skojs skull så skulle Svenssons börjat att ansöka om att få bränna koranen kontinuerligt för att se om de ges samma klartecken.
Sedan finns de frågetecken om de verkligen ens är en äkta koran de bränner..? Och i övrigt känns motdemonstrationerna inte alls lika hetsk som det var när Paludan brände den. Som ett gäng statister de skramlat ihop för att denna soppa ska se bra ut..

Å lite OT så något jag tänkte på redan när Paludan härjade var om någon arrangerat en bränning av bibeln så hade det inte blivit några som helst våldsupplopp..

Polisen har ju ansökt om att få ge avslag men domstolar vägrar hela tiden. Då tycker jag faktiskt att polisen kollektivt ska utöva civil olydnad och vägra. Allihop. Dom kan inte straffa alla poliser i hela Sverige. Dom ska inte behöva förnedras genom att utnyttjas som dockor i ett islamist-spel. Salwan jobbar ju för bla Iran, islamister VILL att han (säkert låtsas som du skriver) bränner koraner eftersom dom vill hetsa mot Sverige. Ge honom livstids fängelse för landsförräderi och börja utreda SD för det verkar som att dom är med och samarbetar med islamisterna/Ryssland där dom spelar sin roll.
Citera
2023-08-19, 07:57
Citat:
Ursprungligen postat av Naturvan
Verkar vara en feg stackare den där, Salwan. Stå bränna Koran i Sverige uppbackad av svensk polis. Skam att svensk polis ställer upp på det.

Åk till Iran o fejjsa dom direkt bränn koranen där fegis.
Då får du kanske lite effekt av det hela. Uppvigla människor i Sverige är mycket feg nivå. Ex. inte skulle jag åka till England om jag vore emot ex. Trump. Då tog jag mig till USA p utförde det på plats, förståss.

Men du är en feg liten pojke som inte vågar annat än att gömma dig bakom polis. Lågt Baby Salwan

Det har avslöjats att han faktiskt har kopplingar till just Iran. Kolla på hur INGA islamistiska ledare utfärdat nån Fatwa mot honom överhuvudtaget utan dom bara hetsar mot Sverige. När det gällde Lars Vilks och Salman Rushdie fick dom dödsdomar personligen, inte länderna som gav dom yttrandefrihet. Salwan är snarare anställd av Iran för att göra detta.
Citera
2023-08-19, 08:00
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Det är klart det är ett yttrande, du skriver det själv i sista meningen.

Nej det är enbart landsförräderi.
Citera
2023-08-19, 08:01
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Det har avslöjats att han faktiskt har kopplingar till just Iran. Kolla på hur INGA islamistiska ledare utfärdat nån Fatwa mot honom överhuvudtaget utan dom bara hetsar mot Sverige. När det gällde Lars Vilks och Salman Rushdie fick dom dödsdomar personligen, inte länderna som gav dom yttrandefrihet. Salwan är snarare anställd av Iran för att göra detta.

Jag tror fan att du är helt rätt ute

SDs inblandning bör utredas noga, varför är Salwan Momika fortfarande medlem i SD?
Citera
2023-08-19, 08:07
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Jag tror fan att du är helt rätt ute

SDs inblandning bör utredas noga, varför är Salwan Momika fortfarande medlem i SD?

Jag läste igår eller när det var att han faktiskt utreds för terrorkopplingar samt kopplingar till en shiamuslimsk sekt i Iran mm, av Migrationsverket. Varför häktas han bara inte och sätts i förvar?! Andra flyktingar kan utvisas för ingenting ibland, det kan räcka att handläggaren inte tror på dom utan mer bevis än så.
Citera
2023-08-19, 08:18
Medlem
Gammalhiphopares avatar
Citat:
Jag läste igår eller när det var att han faktiskt utreds för terrorkopplingar samt kopplingar till en shiamuslimsk sekt i Iran mm, av Migrationsverket. Varför häktas han bara inte och sätts i förvar?! Andra flyktingar kan utvisas för ingenting ibland, det kan räcka att handläggaren inte tror på dom utan mer bevis än så.

Han kommer aldrig utvisas. Även om han skulle få avslag i sin ansökan som kommer han inte utvisas då man inte kan garantera att han undgår tortyr etc. i Irak.
Citera
2023-08-19, 09:12
Medlem
Madagascars avatar
Hur många gånger har salwan eldat Koran i Sverige?
Citera
2023-08-19, 11:02
Medlem
Vi svenska ser endast på o begrundar en Salwan som eldar Koranen. Uppmanar helt enkelt till krig mot världens muslimer i vårt Sverige.
Vi svenskar borde stå upp för vårt land. Varför inte ex. skapa en grupp som är emot uppvigling o terrorhot vårt land. Som det hela utmynnar i.
Det finns grupper i sociala medier mot nästan allt.
Starta en grupp el. liknande mot människor som vill smutskasta Sverige. Motdemonstrera mot den här Salwan vid hans koraneldningar. Åka dit på plats o läxa upp han en gång för alla. Att vi inte tolererar sånt.
Vi kan demonstrera för bensinuppror liknande. Dags att vi på plats vid nästa allmänna koranbränningar. Deltager på plats o ger denna människa en vink om vad vi inte tolererar.
Inbjudan till terrorhot o terrorhot vårt land.
Så dags att samla ihop goda krafter ur vårt land Sverige. Möta upp denne person o fejjsa honom ordentligt.
Res er upp ur era soffor nu o stå upp för vårt land. Vad vi inte vill ha här. Terror.

Ser fram emot en grupp mot honom nu 💪🫶
Citera
2023-08-19, 12:05
Medlem
Citat:
Nej det är enbart landsförräderi.

At inte stå upp mot muslimerna är det ja
Citera
2023-08-22, 20:22
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
At inte stå upp mot muslimerna är det ja

Rättning; islamistiska ledare. Men irakier ska för fan inte stå och hetsa med koranen och en svensk flagga med polisbeskydd 4 dagar i veckan!! Han får gärna göra det där utan samhällets resurser i väntan på utvisning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in