2023-08-09, 07:23
Medlem
Jag funderade på det här med alla droger som säljs via snapchat nuförtiden...Det kan ju inte vara lika säkert för säljarna längre då alla kontantkort måste registreras till en person?

Det borde ju isf vara jätteenkelt att sätta dit folket som säljer saker via snapchat? Eller missar jag något här...
Citera
2023-08-09, 07:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skheaton
Jag funderade på det här med alla droger som säljs via snapchat nuförtiden...Det kan ju inte vara lika säkert för säljarna längre då alla kontantkort måste registreras till en person?

Det borde ju isf vara jätteenkelt att sätta dit folket som säljer saker via snapchat? Eller missar jag något här...
Det lär vara jättejätte jätte lätt. Men var bör snutkukarnas prioritet ligga?
Citera
2023-08-09, 07:52
Medlem
Citat:

Du behöver inte registrera ett nummer på snapchat.
Men ja blir svårt att vara utan sim kort då det är numera BANKID kollat.
Citera
2023-08-09, 07:55
Medlem
Jag provade nyss registrera mig och den krävde telefonnummer en bit in för att jag skulle få registrera mig.... Hade också för mig att det räckte med mail men den krävde en kod skulle skickas till telefonnummer för verifiering
Citera
2023-08-09, 08:29
Medlem
Säljer man droger på Snapchat är man kraftigt efterbliven.

Ska man sälja droger ska man väl fan göra det på Session eller SimpleX Chat där det faktiskt är anonymt och krypterat?
Citera
2023-08-09, 11:38
Medlem
ruttenfimps avatar
Har inget nummer registrerat på min snapchat och kommer in som vanligt.
Citera
2023-08-09, 15:00
Medlem
Byssans avatar
Citat:

Man kan registrera snapchatkonto via mail. Inget nummer behövs.
Citera
2023-08-10, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byssan
Man kan registrera snapchatkonto via mail. Inget nummer behövs.

Jag provade nu igen... Vart lurad när jag provade första gången för knappen "hoppa över" var utgråad... Gick visst att trycka på den ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in