Nej. Domstolen dömer baserat på teknisk bevisning. 7,62 som de kunde koppla till polisen. Eller vittnesmål. Vittnesmål som säger att det var polisen som sköt på de.
Inte på bokrecensioner. Det är väl självklart att böcker inte är någon källa till bevis….jisses.
Nu drar du vidare i ytterligare konspirationsteorier….
Jag har svarat dig och du tror att du bestämmer frågor och svar.
Sök i tråden, så kommer du finna att jag har varit i tråden länge och mycket.
Du kunde svara på Oleg Tsarov.
Inte på bokrecensioner. Det är väl självklart att böcker inte är någon källa till bevis….jisses.
Nu drar du vidare i ytterligare konspirationsteorier….
Jag har svarat dig och du tror att du bestämmer frågor och svar.
Sök i tråden, så kommer du finna att jag har varit i tråden länge och mycket.
Du kunde svara på Oleg Tsarov.
Citat:
Ingenting tyder på att domstolen har undersökt dessa böcker, och därmed kan det knappast finnas något material hos domstolen i ämnet som varken bekräftar eller dementerar att det gick till som Bröderna dokumenterat. Vad gäller de inhyrda georgiska krypskyttarna som framträtt i flera västerländska tv-kanaler, både i Italien och Israel, har jag för mig att de till och med var med på länk under rättegången i Ukraina om Majdan. Det får vi återkomma till.
Men huvudspåret är alltså inte att det var Svoboda som sköt, utan Svoboda bevakade byggnaderna. Så man hade en massa vilda demonstranter omkring sig, vilket gjorde att polisen inte kunde få tillgång till dem.
Polisen försökte ta sig in och gripa krypskyttarna. Krypskyttarna var, som sagt, från Georgien och tillhandahållna av Michael Saakashvili, Georgiens tidigare president, som sedan blev guvernör i Odessa. Troligen som tack för hjälpen. Krypskyttarna nämner även namnet på en amerikansk officer som ledde operationen, Brian Christhoper Boyenger
Men huvudspåret är alltså inte att det var Svoboda som sköt, utan Svoboda bevakade byggnaderna. Så man hade en massa vilda demonstranter omkring sig, vilket gjorde att polisen inte kunde få tillgång till dem.
Polisen försökte ta sig in och gripa krypskyttarna. Krypskyttarna var, som sagt, från Georgien och tillhandahållna av Michael Saakashvili, Georgiens tidigare president, som sedan blev guvernör i Odessa. Troligen som tack för hjälpen. Krypskyttarna nämner även namnet på en amerikansk officer som ledde operationen, Brian Christhoper Boyenger