Citat:
Ursprungligen postat av
knudo
Det är inget fel på min läsförståelse. Såhär skrev du om deprimerade män:
Vad väntar du på? Sitta här på flashback och ljuga om att du nyss inte önskade livet ur deprimerade män säger mycket om dig som person.
Jag är ingen gnällgubbe och jag kan stå på mina egna ben. Det är bevisat att mäns skattemedel går till kvinnor vilket du också kan läsa på TS tidigare inlägg. Du vet själv att det enda ni duger till är att föda barn och ta hand om dem.
"Ursprungligen postat av zombie-nation
Mörda och göra terrordåd och dra med sig oskyldiga killar in i sin egen depression så de tar livet av sig
Otroligt låga odds. Då är det mer bakomliggande. Om de tar livet av sig löser problemet sig av sig själv dock."
Ytterligare förtydligande, bara för att du verkar ha problem med bokstäver osv: Om de
(dvs mördarna, terroristerna tar livet av sig löser sig problemet
(att någon blir mördad/gör terrordåd) av sig själv dock
(alltså att ingen då blir mördad eftersom mördaren/terroristen är död)
Förstår att du måste gripa efter halmstrån när du inte har några vettiga argument.
Tycker synd om dig om du använder TS inlägg som faktabaserad sanning
(ang vad du skrev om att mäns skattemedel går till kvinnor).
Så när ska du och dina bröder gå ut från era hus och göra något åt det stora problemet som stavas kvinnor? Vad ska ni göra? Det var trevligt OCH smart av dig att vi fortfarande får föda barn, hade blivit sjukt crazy annars när mänskligheten dör ut och grejer.