Flashback bygger pepparkakshus!
2021-12-03, 17:37
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Ja det ville Marcus Birro också.
Och vad har det med Jan Emanuel att göra?
Citera
2021-12-03, 17:39
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Och vad har det med Jan Emanuel att göra?
Det var svar på ditt uttalande att Jan E vill bli partiledare för sossarna. Lika verklighetsförankrat som när Birro ville bli det för KD.
Citera
2021-12-03, 17:40
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Det var svar på ditt uttalande att Jan E vill bli partiledare för sossarna. Lika verklighetsförankrat som när Birro ville bli det för KD.
Det är egalt om han faktiskt har en reell chans att bli det eller inte. Poängen kvarstår: han vill bli partiledare, därför behöver han synas med jämna mellanrum, och om några andra ledande sossar slängs under bussen i processen är det bara till Jan Emanuels fördel.
Citera
2021-12-03, 17:43
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Det är egalt om han faktiskt har en reell chans att bli det eller inte. Poängen kvarstår: han vill bli partiledare, därför behöver han synas med jämna mellanrum, och om några andra ledande sossar slängs under bussen i processen är det bara till Jan Emanuels fördel.
Okej. Du är ironisk eller hur. Tack för ett gott skratt.
Citera
2021-12-03, 17:44
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Okej. Du är ironisk eller hur. Tack för ett gott skratt.
Förklara gärna hur du menar nu? Vad av det jag har sagt får dig att tänka att jag skulle vara ironisk?
Citera
2021-12-03, 17:44
Medlem
Citat:
HVB-hem bland annat.

Är det inte tokigt att pengarna inte framför allt gått till de utsattas hälsa, utveckling och trygghet på HVB-hemmen.

Självklart ska de som driver HVB-hem och anställda ha lön.

Men resurserna ska väl ändå framför allt gå till att rusta de boende på HVB-hemmen så att de står stärkta inför framtiden. Var är idealismen ? Heltokigt.
Citera
2021-12-03, 20:57
Medlem
ZdravoKobilas avatar
Citat:

Ibland är det bra att sopa framför sin egen dörr, innan man kastar någon annan under bussen.

Fallet kan bli tungt.
Citera
2021-12-04, 00:55
Medlem
han anmälde ju eneroth så han försöker få väck dom så han får en plats.

va det kke han som anonymt tipsade om strandis..

det kke kommer mer
Citera
2021-12-04, 01:16
Medlem
1754s avatar
Han sjönk lite i mina ögon när han polisanmäler för lite rumptafs. Men tafsaren har ju bidragit till att legalisera cykling på bilväg fast det finns cykelväg bredvid, så hoppas fanskapet får sparken.
Citera
2021-12-13, 17:03
Medlem
Harry_s avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/jag7wz/ungdomshem-tvingas-stanga-efter-larm-om-hot-och-vald
Citera
2021-12-13, 17:22
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/jag7wz/ungdomshem-tvingas-stanga-efter-larm-om-hot-och-vald
Han ägde hemmet för 5 år sedan.
Citera
2021-12-18, 21:44
Medlem
ZdravoKobilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Vilka 2 projekt?

Du missförstod nog min post. Avser ett av hans senare projekt. Senaste status är att konkurs inleddes 2021-12-14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in