2019-08-29, 08:30
Medlem
Jan Emanuel bryter mot lagen och filmar sig själv: https://streamable.com/dbwun

Är det någon som känner igen sträckan han kör på?
Citera
2019-09-04, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Det krävs mer än så, han måste ha kustskepparintyg.

https://www.sjosportskolan.se/fritid/vanliga-fraagor/

http://www.batlivsutbildning.se/kustskepparintyg/

Jag är lite nyfiken på hur han kan hålla den låga fettprocenten på kroppen, det skulle vara intressant med ett dopingprov på Jan-Emanuel.

https://www.instagram.com/janemanuels/?hl=en

https://imgs.aftonbladet-cdn.se/v2/i...=1100&18c1ef86

Han ligger nog på året runt ja , skulle säga minst, Testo, Tillväxt samt melatonan med tanke på den brännan han har året runt.

Och till dig Jan tycker du blivit mindre på sista tiden, ÖKA doserna o ät lite mer än ravioli.
Lycka till
Citera
2019-10-11, 08:51
Medlem
Vilken skamlös pajas. Han gör sig först till mångmiljonär som flyktingbaron och sedan går han ut i debatter om en restriktivare flyktingpolitik.
I Aftonbladet släpps J E Johansson inte in men i den andra slasktidningen får han vädra sina unkna idéer. Idag tycker kameleonten att enda lösningen på Sveriges problem är att S och M styr ihop.
Han sammanfattar sin snilleblixt i ett antal punkter som vevats fram och tillbaka i 15 år på sociala medier och sista åren av s k konservativa partier.

Megalomani har fått J E Johansson att tro att han är oumbärlig som en politiker med ansvar och mandat.
En skrupulös bilhandlare med kontoret på fickan men med turen att gödas i större format och i rätt tid som en handelsresande i människosmuggling, är vad han för alltid är.
Citera
2019-10-11, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallbackshjonet
Han är slug.
Som 3-siffrig miljonär som privat flyktingmottagare vill han a) dels inte låta andra potentiella flyktingbaroner bli mångmiljonärer på verksamheten som gjort honom stenrik på skattemedel genom att nu förespråka hjälp på plats istället och b) att Sverige dubblar utlandshjälpen till 2% av BNP, vilket innebär ca 45 miljarder extra och år till hjälpbehövande länder och folk ute i världen. (Expressen idag)

Detta utspel skall väl då ursäkta hans lyxliv. Men han tänker inte på att dessa extra 45 miljarder inte låter sig plockas ur statsbudgeten utan att andra poster för allmänna välfärden får mindre.
Något Jan Emanuel Johansson inte alls kommer beröras av.

Ett tips till flyktingbaronen: bli en filantrop som många andra multimiljonärer blivit för att stilla samvetet. Sätt av 10 miljoner per år från egna medel till välgörande ändamål i Sverige eller utomlands.

Det är lätt att förvillas till positivare syn på Johansson och hans nyvunna inställning, har själv gjort det i någon tidigare kommentar, men vid eftertanke är han den person tidigare, nu och för framtiden som rubriken i tråden anger.
Ja omvändelse under galgen, eller att äta kakan och ha den kvar, ser sällan bra ut. Innan J-E gett bort sin miljard han tjänat på människohandel har han ingen som helst trovärdighet i frågan. Nu när han är rik vill han bli folkligt populär, kanske siktar på politiken igen?

Ett praktexempel på en antisocial personlighetsstörning och hur lyckade dessa kan bli i dagens lama Sverige.

Vet fler exempel, organiserad brottslighet, som tjänat hundratals skattebetalarmiljoner på LSS-lagen och flyktingkommersen.

Slaveriet avskaffades i Sverige år 1813, hur legalserade vi detta ca 200 år senare? Skäms Sverige.
Citera
2019-10-27, 06:05
Medlem
Barbarmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Ja omvändelse under galgen, eller att äta kakan och ha den kvar, ser sällan bra ut. Innan J-E gett bort sin miljard han tjänat på människohandel har han ingen som helst trovärdighet i frågan. Nu när han är rik vill han bli folkligt populär, kanske siktar på politiken igen?

Ett praktexempel på en antisocial personlighetsstörning och hur lyckade dessa kan bli i dagens lama Sverige.

Vet fler exempel, organiserad brottslighet, som tjänat hundratals skattebetalarmiljoner på LSS-lagen och flyktingkommersen.

Slaveriet avskaffades i Sverige år 1813, hur legalserade vi detta ca 200 år senare? Skäms Sverige.

Detta är.en solklar psykopat ja. Och ja han har börjat synas igen. Alla som inte är absolut hjärndöda ska göra allt de kan för att belysa vad detta är för äckel och INTE sitta och mysa med och vara en Se och Hör -nationell.

Brännmärk, brännmärk och brännmärk honom för detta är verkligen ett av landets största jävla svin!
Citera
2019-10-27, 13:18
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbarmannen
Detta är.en solklar psykopat ja. Och ja han har börjat synas igen. Alla som inte är absolut hjärndöda ska göra allt de kan för att belysa vad detta är för äckel och INTE sitta och mysa med och vara en Se och Hör -nationell.

Brännmärk, brännmärk och brännmärk honom för detta är verkligen ett av landets största jävla svin!

Håller med om vartenda ord.

Men jag misstänker att Jan-Es hysteriska testopumpande kommer att ta honom av daga ganska snart.
Bara att kolla ögonen. Oxhjärtat sänker honom inom två år...
Citera
2019-10-27, 23:10
Medlem
Är han inte ett praktexempel på en typisk person med ADHD som inte kunde hantera plugget men hade ett stort driv och enterprenörserfarenhet brukar ju vara något alla här. Går nämna hur många som helst med den diagnosen som har lyckats bra.
Citera
2019-10-27, 23:16
Medlem
Barbarmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Håller med om vartenda ord.

Men jag misstänker att Jan-Es hysteriska testopumpande kommer att ta honom av daga ganska snart.
Bara att kolla ögonen. Oxhjärtat sänker honom inom två år...
Jag ramlade nästan av stolen när jag såg att han är 45 år. Må han dö snarast och då kommer jag fira. Detta är ett ODJUR av högsta rang, han förtjänar att bli både pissad och bajsad på... Kommer ihåg att jag såg honom i Robinson som barn och ogillade honom redan då.

Det är dags att vara vakna och äkta människor nu, fördelen psykopater har och som de använder sig av precis hela tiden och återigen gång efter gång är att vanliga människor tänker att "så där kan man ju inte vara, nej egeeentligen så..." men jo det kan de och så är de!

Äckligt äckel är vad denna person är. Må han brinna i helvetet.
Citera
2019-11-01, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Är han inte ett praktexempel på en typisk person med ADHD som inte kunde hantera plugget men hade ett stort driv och enterprenörserfarenhet brukar ju vara något alla här. Går nämna hur många som helst med den diagnosen som har lyckats bra.
Nja, vet inte han känns inte särskilt uttåtagerande, men kan ju såklart få medicin för de. ADD kanske han kan ha isåfall. Oja finns hur många framgångsrika som helst som har nån form av bokstavskombination. Jag misstänker att både warren buffet och bill gates har lite asperger. Petter stordalen kan lätt ha lite adhd för han är alltid så energisk!
Citera
2019-11-01, 23:43
Medlem
NilssonApans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbarmannen
Instämmer och håller med.
Citera
2019-11-02, 02:18
Medlem
HeroesSilencios avatar
Lägg av, han är rätt intelligent den där killen. Han provocerar med glimten i ögat och att han törs göra det skall han ha en eloge för. Alla här inne på Flashback skulle vilja ha hans miljoner på kontot och sova gott på natten samt mest bekymra sig över vilken bil han skall köpa. Inget att beklaga sig över hur han lever eller på vilket sätt han tjänat pengarna, han har gjort det smart och med bravur. Hade inte han gjort det så hade någon annan gjort det i hans ställe.

Stor eloge till han och en lång näsa till alla som inte kan eller har förmågan att lyckas som han har gjort.

I det politiska så säger han mycket floskler så klart, men han är med och eldar på debatten och jag måste medge att han har rätt i väldigt mycket.
Däremot så måste han tona ner sin egenpåhittade sosse stämpel tycker jag, det finns ingen sosse kvar i han. Han är nog mer på sin plats att börja verka inom SD eller M skulle jag vilja påstå.
Dock så har han en poäng, sossarna idag är inte som sossarna var på 90 talet. Sossarna idag har blivit blåa, rejält mörkblåa i färgen. Skulle vilja säga att Stefan Löfven idag är som Iprenmannen ungefär.
Citera
2019-11-02, 03:35
Medlem
Barbarmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Lägg av, han är rätt intelligent den där killen. Han provocerar med glimten i ögat och att han törs göra det skall han ha en eloge för. Alla här inne på Flashback skulle vilja ha hans miljoner på kontot och sova gott på natten samt mest bekymra sig över vilken bil han skall köpa. Inget att beklaga sig över hur han lever eller på vilket sätt han tjänat pengarna, han har gjort det smart och med bravur. Hade inte han gjort det så hade någon annan gjort det i hans ställe.

Stor eloge till han och en lång näsa till alla som inte kan eller har förmågan att lyckas som han har gjort.

I det politiska så säger han mycket floskler så klart, men han är med och eldar på debatten och jag måste medge att han har rätt i väldigt mycket.
Däremot så måste han tona ner sin egenpåhittade sosse stämpel tycker jag, det finns ingen sosse kvar i han. Han är nog mer på sin plats att börja verka inom SD eller M skulle jag vilja påstå.
Dock så har han en poäng, sossarna idag är inte som sossarna var på 90 talet. Sossarna idag har blivit blåa, rejält mörkblåa i färgen. Skulle vilja säga att Stefan Löfven idag är som Iprenmannen ungefär.
Du är omoralisk och sinnessjuk och försöker som ALLA skitmänniskor bolla bort sin egen inre avföring genom mentala cirkuskonster. Men nej du är en skitmänniska, likt din skitidol. Vi är månne fattiga men vi är inte förbannat amutaiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in