2023-08-03, 18:38
Medlem
rex144s avatar
Trivs ni med att ha som grannar andra araber, somalier och zigenare?
Ni bor i områden där det knappt bor en svensk, i så fall en fattigpensionär som inte hade råd att flytta eller alkis.
Ni flyttade till Sverige men bor i muslimska getton.

Är det så ni föreställde är livet i Sverige?
Citera
2023-08-03, 18:45
Medlem
Tror de bosätter sig där för att de känner sig mer hemma än i tex områden med enbart svenskar som skäller på deras beteende
Citera
2023-08-03, 18:51
Medlem
De verkar trivas bra eftersom det ökar av hela tiden eller tänker jag fel?
Citera
2023-08-03, 19:16
Medlem
Onanikrems avatar
Kaka söker maka...
Inte för jag är arab, svartmuskig, neger eller muslim själv, men de klumpar gärna ihop sig precis som Svenskar gjort på solkusten i Spanien eller i Minnesota Usa. Så länge de får socialbidrag, barnbidrag, flerbarnstillägg, starta eget bidrag (12 gånger med alla kusiner), Ledsagare, personlig assistent (om det blir en släkting) Så är de nöjda, de behöver inte arbeta utan blir matade av "Die dummen Schweden" är det jättebra. Ni som var med på biologilektionerna vet kanske hur göken försörjer sina ungar...

Så länge de blir försörjda så vill de helst bo med sina likartade, inget konstigt med det?
Citera
2023-08-03, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Ni bor i områden där det knappt bor en svensk, i så fall en fattigpensionär som inte hade råd att flytta eller alkis.

Tjena. Muslim här. Jag bor i en liten ort i Småland och mina grannar är svenskar och övriga invandrare. Nej är väl svaret men sen å andra sidan finns det ingen enskild talesman för Sveriges muslimer så du får hålla till godo med mig.

Jag bryr knappast om varifrån mina grannar kommer så länge de sköter sig. Jag lever som jag lär förstår du och bedömer folk som individer utifrån deras handlingar.

Du kan ju prova det vetja
Citera
2023-08-03, 19:42
Avslutad
Om jag som svensk flyttade till Iran skulle jag helst bo med svenskar. Varför är du TS förvånad.

Onödig tråd.
Citera
2023-08-03, 20:14
Medlem
Ducadreams avatar
Jag trivs jättebra. Tack för att du frågar.
Citera
2023-08-03, 21:48
Avstängd
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag trivs jättebra. Tack för att du frågar.
Är du andra muslimer?
Citera
2023-08-03, 22:10
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarliKorv
Är du andra muslimer?

Svart och muslim. Och läkare.
Citera
2023-08-03, 23:34
Medlem
invandrar-leffes avatar
Citat:

Du ställer nog den här frågan på fler plats om du verkligen vill veta.
Du måste åka ut till orten (med alla risker det innebär) om du ska kunna fråga detta och få svar från målgruppen du söker men glöm inte att ta med tolk.
Citera
2023-08-03, 23:55
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Svart och muslim. Och läkare.
En för mig intressant fråga dyker upp. Hur ser du på dig själv när det dör människor hit och dit i afrika.

Som Svensk skulle jag inte låtit mina bröder dö, medan ni afrikaner åker till Sverige och skiter i era bröder. Det får mig att undra om ni har psykopatgener. Som läkare hade du kunnat göra mycket för ditt folk där du kommer ifrån. Men du stannar alltså hellre och tar hand om mina hemorrojder?

Om en Svensk har det dåligt, så är jag där för han. Men ni skiter i era egna som dör som flugor. Konstigt.
Citera
2023-08-04, 00:52
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:

Tänk på att många av dessa inte kan läsa.. eller kan inte svenska...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in