Det var en arabisk artist som skulle ha en spelning i Göteborg tror jag det var för ett par år sedan. Artisten ville att man skulle ta ner prideflaggorna då det skulle livesändas i mellanöstern. Det gjorde förstås pride.
Men nu för tiden går de bara runt nakna eller i latex och diverse bondageutrustning.
Har ingenting längre med HBT att göra. Så fort man började lägga till fler bokstäver gick det åt helvete.
Det är exakt där det blir kaos i huvudet på alla refugees welcome vänsterblivna korvryttare och mattslickare! De kan ju inte förstå varför de nu utsätts för våld och hot från muselman som de så öppenhjärtigt tog emot och välkomnade hit till Sverige?!?!?
Muselman lallade med tills uppehållstillståndet satt i näven, nu är det kniva bögar och flator som gäller.
Ain’t karma a bitch
Det är därför många homosexuella i Frankrike stödjer Le Pen. Då de inser att det inte ligger i deras intresse att massimportera människor som har en väldigt dålig syn på hbt människor.
Fram till 70-talet klassades bögeri som en mentalsjukdom. Knappast vpks förtjänst.
Läs på? Ja låt mig läsa i min kalender. Oj, 2023 står det där.
Och Björn Söder är knappast v. Han företräder partiet som låter dvärgen bo i palatset. Hycklar-dvärgen.
Visst, bögeri var sjukdom ända till 1979 men det var inte förbjudet. Undantaget då om man ville vara medlem i Vpk för då blev det nobben. Så det klassar jag som mera homofobiskt än dagens Sd. Sen replik jag vet.
Pride är igång och 2023 bestämde Uffe,
att dekorera Sagerska huset med Prideflaggan.
"En ny tradition, enligt Statsministern"
Snart så hänger väl flaggan på balkongen igen.
Den lilla dvärgen med klart homosexuella tendenser har gjort det igen och skändar det historiska Sagerska Huset, med sina vidriga bögflaggor.
Räcker det inte med en knappnål i kavajslaget, utan måste han skrika ut sin kärlek till homosex med vajande pridefanor från sin balkong?
Det är inte så att han äger byggnaden, utan han är bara inneboende där och det är vi skattebetalare som betalar hans hyra.
Inte så att han borde bli vräkt, men han borde få en skarp varning från statens Fortifikationsverk, att så gör man inte.
Statens byggnader ska vara politiskt neutrala och hela priderörelsen är så vänster som det går att bli.
Jag tycker det är äckligt, men vi lever väl i det nya Sodom och Gomorra.
Senast redigerad av Rimbert 2024-08-02 kl. 16:23.