Resultat: Att dekorera Sagerska huset med Prideflaggan?
Bra
14,69%
89 röster
Dåligt
72,44%
439 röster
Varken för eller emot, flagga som flagga
10,40%
63 röster
Vet ej
2,48%
15 röster
2023-08-06, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Nja, vad flashbackpöbeln tycker är inte representativt för Sverige. Men visst, du får ha din åsikt.

Är alla som inte delar dina åsikter att betraktas som pöbelmentalitet/pöbelåsikter?

Du vet inte vad som är representativt för Sverige och svenska folket angående Pride. Det är enbart din och dina likasinnades egna uppfattningar. Har du frågat vad muslimerna i Sverige anser om Pride t ex?

Självklart får jag ha min egen åsikt och jag ger uttryck för den här i dessa trådar.
Citera
2023-08-06, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Är alla som inte delar dina åsikter att betraktas som pöbelmentalitet/pöbelåsikter?

Du vet inte vad som är representativt för Sverige och svenska folket angående Pride. Det är enbart din och dina likasinnades egna uppfattningar. Har du frågat vad muslimerna i Sverige anser om Pride t ex?

Självklart får jag ha min egen åsikt och jag ger uttryck för den här i dessa trådar.

Exakt! Jag är mer representativ för Sverige än ni extremister.
Du och dina gelikar har snarare mer gemensamt med bokstavstroende muslimer eller efterblivna ryssar gällande HBTQ-frågor.
Citera
2023-08-06, 09:54
Avslutad
Citat:
Trampade jag på en öm tå?

Var inte orolig. Snart är pridehelgen slut och överkänsliga drama queens, som du själv, kan andas ut.

OK du tycker det är drama att posta på flashan en Lördagkväll, du verkar lättstressad må jag säga.

Du bidrar noll till tråden.
Citera
2023-08-06, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotterfunken
OK du tycker det är drama att posta på flashan en Lördagkväll, du verkar lättstressad må jag säga.

Du bidrar noll till tråden.

Detsamma, lilla vännen!
Citera
2023-08-06, 10:34
Medlem
Citat:
Du och dina gelikar har snarare mer gemensamt med bokstavstroende muslimer eller efterblivna ryssar gällande HBTQ-frågor.

Du kan inte veta att du är representativ för Sverige. Det är bara att läsa här inne på forumet så ser man direkt att ni perversa individer egentligen är en liten högljudd inskränkt och hatisk minoritet. Det står er fritt att skriva här på FB för att visa att ni representerar majoritetens åsikter vad gäller Pridespektaklet.
Citera
2023-08-06, 10:35
Medlem
Citat:
Vilka är mina gelikar förresten?
Citera
2023-08-06, 10:38
Avslutad
Citat:
Du kan inte veta att du är representativ för Sverige. Det är bara att läsa här inne på forumet så ser man direkt att ni perversa individer egentligen är en liten högljudd inskränkt och hatisk minoritet. Det står er fritt att skriva här på FB för att visa att ni representerar majoritetens åsikter vad gäller Pridespektaklet.

Alltså Leland1979 tror han är värsta mästertrollaren men han är bara ett cepe som tror att han kan komma på flashan och mobba folk.

Grejen är att ingen normal person går på det där längre. Bögar av olika sorter ska hålla käften om de inte bidrar som alla andra.

Kristersson lunchar för övrigt med kända kommunister som Jonas Gardell går ryktet på stan.
Citera
2023-08-06, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotterfunken
Alltså Leland1979 tror han är värsta mästertrollaren men han är bara ett cepe som tror att han kan komma på flashan och mobba folk.

Grejen är att ingen normal person går på det där längre. Bögar av olika sorter ska hålla käften om de inte bidrar som alla andra.

Kristersson lunchar för övrigt med kända kommunister som Jonas Gardell går ryktet på stan.

Säkert är det så. Förhoppningsvis är årets event den ögonöppnare för många fler om vad dagens Pride handlar om:

Ett massevent för hypersexuella människor med fetischer av olika slags slag samt udda böjelser. Dessutom deras svans av individer med dunklare motiv såsom grooming av barn/ungdomar, pedofili, zoofili,hebefili och olika typer av hjärntvätt/indoktrinering.

Vadå består hotet mot HBTQ-personer i dagens Sverige år 2023?
Citera
2023-08-06, 10:57
Medlem
Citat:
Vilka är mina gelikar förresten?

Högerextremist, arab eller ryssjävel.
Citera
2023-08-06, 11:04
Avstängd
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap

Samtidigt som alla vet att dvärgen helt och hållet sitter där på nåder av Jimmy. Samma Jimmy som leder det mest homofobiska partiet landet någonsin haft.

Ja ja, inget nytt att moderater gärna ljuger folk rätt i ansiktet.
Jag tycker att det är 100% normalt att ogilla bögeri och transor, alltså män som spökar ut sig i kvinnokläder och smink.
Ganska sjukt om man tillåter det.
Citera
2023-08-06, 11:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Jag tycker att det är 100% normalt att ogilla bögeri och transor, alltså män som spökar ut sig i kvinnokläder och smink.
Ganska sjukt om man tillåter det.

Du gillar inte hårdrock säger du?

Akta näsan, synthbög.
Citera
2023-08-06, 11:17
Medlem
Citat:
Högerextremist, arab eller ryssjävel.

Så fel du har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera