2010-10-21, 08:54
Medlem
Tiamits avatar
70% av alla män har det hära.. kallas för kejsar krans. Det går att ta bort med c20 laser. Tar cirka 30minuter
Citera
2010-10-21, 10:00
Medlem
.-.-.s avatar
Penile papules eller vad det nu heter. Kejsarkrans.
http://www.atlasdermatologico.com.br...e_papules4.JPG

Skulle ni brudar verkligen stoppa en sån här i käften? Jag tycker inte det ser speciellt inbjudande ut.
Citera
2012-11-13, 22:56
Medlem
Ok så för några dagar sedan så märkte jag av min förvåning ett antal små "prickar/utväxter/etc" ifrån 0.5/1cm ifrån ollonkanten. Aldrig vart där förut och de sitter inte direkt regelbundet och ser inte likadana ut. Väldigt små men "styva" är dem. Så, summerat är dem små(1mm eller mindre i diameter), oregelbundet, bara på överkanten av penisen och ganska hårda. Har haft oskyddat sex med flickvänen i snart ett år och har inte fått några könsjukdomar förut om det nu är det.

Någon som vet någonting om detta? Stämmer inte direkt in på penila papler(?).

Please save my balls...
Senast redigerad av JDeer 2012-11-13 kl. 23:50.
Citera
2014-12-19, 02:22
Medlem
Har själv ett extremt fall av pinala papler. som har utvecklas värre på senaste två åren.

Jag kommer absolut ta bort dom.Kosta va de kosta vill. Vågar inte visa dicken för tjejerna en som trodde jag hade könsjukdom:/

värsta fall får ja ta ett lån för att ha råd till hela behandlingen. för de är svin dyrt.
Citera
2023-02-12, 05:57
Bannlyst
Hör och häpna. Jag villl ha TILLBAKA mina papler. Hur kan man få det? Nerven i strängen gick av efter att jag låg mot ett vasst föremål och paplerna dog DIREKT. Nu har jag erektionsproblem och svårigheter att få och bibehålla erektion.

Någon som kan hjälpa? Skulle ALDRIG vilja ta bort den. Finns hur mycket känslor som helst där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in