2009-07-13, 19:29
Medlem
GodCalledInSicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synergy
Men hur får man dessa penila papler egentligen och försvinner det av sig självt efter en tid?

Vad är skillnaden? Du verkar insatt.
Det kommer i puberteten och håller i sig längre för vissa än andra. Varför de finns vet egentligen ingen (ännu) så de kan de ha en funktion som isf är dold. Men de har ingen smörjande effekt som en talgkörtel och ingen som tagit bort dem har fått några problem. Att jag väjer att ta bort dem nu beror nog mest bara på att jag har råd och kan göra det på ett bra och effektivt sätt (laser) och ur rent kosmetisk perspektiv. Det är inte så snyggt helt enkelt att ha dem där. Det är nog det enda ingreppet jag skulle kunna tänka mig göra på Mr. kuk också.

Edit: här är en snubbe och hans penis med före och efter bilder. Jag har ju inte ens hälften så många men tillräckligt för att vilja ta bort dem =)
http://www.nomorepapules.com/index.html
Senast redigerad av GodCalledInSick 2009-07-13 kl. 19:51.
Citera
2009-07-16, 03:41
Medlem
GodCalledInSicks avatar
Borttagning med laser.

Uppdatering.

Idag var jag hos farbror doktor och visa upp penis med tillhörande penila papler. Japp, det var inget snack om saken att det var det sa han. På med en kräm som lokalbedövar och sen sitta och skitsnacka i en kvart medan den verkar. Rätt avslappnat var det. Lokalen är belägen mitt emot svampen (stureplan Stockholm) med Sture Hof på vänster sida och Sturecompaniet på höger. Folk satt på uteserveringarna och drack öl och där upp på 2-3 våning stod jag och kika ner medan salvan bedöva snoppen. Sen var det bara att lägga sig på britsen och ta fram lille vän och farbror tog på sig handskar. Zaap, zaap zzzzaap sa maskinen och farbror jobba på. Kändes ingenting, inte ett smack. Betala 3000:- och i det ingår ett kostnadsfritt återbesök för kontroll och ev finputsning av någon missad "papler".

Lite sårskorpor längs ollonkanten med läkningen går på under en vecka sa han. Det var det mina vänner. Återkommer efter att det har läkt helt och hållet.
Citera
2009-10-17, 20:40
Medlem
Hur gick det för dig då? Funkade laser för dig??

Jag har också någon liknande skit som andra här (trots att jag inte haft sex) och fick det för typ 5år sedan. Kollade upp det på sjukhus men läkaren kunde inte riktigt säga vad det var men trodde inte det var någon könssjukdom fast hon kunde ändå säga att det inte smittade.. :S Eftersom det spridit sig på mig så är det ju självklart att det kan sprida sig vidare, där hade läkaren fel.

Mina prickar är liksom medlemmen "Zarn´s", där prickarna är små och ljusa i sand/gruskorns-storlek och är belägna på insidan förhuden samt även en del på läpparna. Har känt mig så äcklig i alla dessa år och har hållit mig undan från kvinnlig kontakt för att undvika smitta någon.

Tog kontakt med en laserklinik nyligen och läkarna där visste inte heller riktigt vad det var men gissade att det handlade om något vårtvirus, finns tydligen över 100sorter (och virus smittar ju), fast en av läkarna trodde att det också skulle kunna vara någon form av kondylom. Nu har vi försökt 3 gånger med laser med det försvinner inte. och det sprider sig fortfarande i långsam takt.

Har beställt Wartec nu och hoppas på att det hjälper, annars vet jag inte vad jag gör.. kul att leva ensam hela livet.. Jag kommer återkomma med resultat om några veckor. Känns oerhört skönt att se att jag inte är ensam med sånna här problem.

/Martin
Senast redigerad av montanamartin 2009-10-17 kl. 20:47.
Citera
2009-11-14, 03:46
Medlem
ni som känner till något ställe som fixar detta i malmö, pma
Citera
2010-03-16, 16:18
Medlem
TimGunns avatar
Finns det bild i tråden?
Citera
2010-03-16, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimGunn
Finns det bild i tråden?

Provat googla?

En VARNING för känsliga surfare utfärdas innan ni trycker på länken. Bilden längst till vänster föreställer penila papler, brukar även kallas kejsarkrans.
http://www.nomorepapules.com/images/graphics/pppsebaceousprominencegenitalwartspic.jpg
Citera
2010-06-04, 16:08
Medlem
Blaskas avatar
Inhandla en nål/annat vasst föremål + Go nuts = Göttmos
Citera
2010-06-04, 21:38
Medlem
Krombacherns avatar
Hade jag en balle som såg ut som en puckelpist skulle jag nog ringa till doktorn.

Eller köra en lödkolv.
Citera
2010-06-04, 22:14
Medlem
Hallå. De tar inte bort förhuden utan det som sitter innanför: Din penis kommer att likna ett dött russin.
Passa dig! Om du gör operationen så kommer du inte bara att ha FB:s minsta kuk utan även börja att använda DEM i meningarna istället för DE/DOM.
Livsfarligt.

Har fan inte tid med det här tramset. Dax för BG.
Senast redigerad av MacGallon 2010-06-04 kl. 22:18.
Citera
2010-08-02, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Suicider
Provat googla?

En VARNING för känsliga surfare utfärdas innan ni trycker på länken. Bilden längst till vänster föreställer penila papler, brukar även kallas kejsarkrans.
http://www.nomorepapules.com/images/graphics/pppsebaceousprominencegenitalwartspic.jpg

Fyfan Tur att man inte skapats med sådana.
Citera
2010-08-02, 23:20
Bannlyst
Inte smegma då? såg det precis för ca 40 minuter sen på TV, höhö
Citera
2010-08-16, 18:31
Medlem
FAKTA - EN GÅNG FÖR ALLA!!! Sluta med hemkurer-snack och skitsnack, många blir blyga mot tjejer och vågar inte använda sitt verktyg.

haha vilken bild! Det är nog rätt extremt skulle jag tro.

Men för er som har penile papler, så är det helt ofarligt och vanligt. Det kallas kejsar krans för att de höga inom romerska armen hade det, väldigt åtråvärt förr.

kostar 2-3000:- att bränna bort och tar 5-10 minuter så är det borta. Känns inte ett skit. Se till att få en kvinna som gör det, annars e ni gay!

Kliniker finns överallt, tror de flesta laser kliniker gör det(sök hitta.se i din ort), och det är helt ofarligt. Riskerna är näst intill obefintliga och efter så kan man inte se att det funnits där.

Inga "hemkurer" fungerar, be a man och lägg upp den sura på bordet om ni har problem med det.

Förövrigt så har CO2-laser funnits i över 20 år, men det är svårt för små killar att ta reda på det då dem inte vågar fråga, man kan få det via sjukvården men det tar tid.

Flera hundratusen i Sverige har gjort det. Stör man sig på det så tveka inte. Det är jätte-vanligt bara det att ingen snackar om det.

Till er som har det, fråga er farsa eller bror för dem har troligtvis också det, dem flesta har dock inte i närheten av vad den bilden visar hehe

BE A MAN
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in