Hur gick det för dig då? Funkade laser för dig??
Jag har också någon liknande skit som andra här (trots att jag inte haft sex) och fick det för typ 5år sedan. Kollade upp det på sjukhus men läkaren kunde inte riktigt säga vad det var men trodde inte det var någon könssjukdom fast hon kunde ändå säga att det inte smittade.. :S Eftersom det spridit sig på mig så är det ju självklart att det kan sprida sig vidare, där hade läkaren fel.
Mina prickar är liksom medlemmen
"Zarn´s", där prickarna är små och ljusa i sand/gruskorns-storlek och är belägna på insidan förhuden samt även en del på läpparna. Har känt mig så äcklig i alla dessa år och har hållit mig undan från kvinnlig kontakt för att undvika smitta någon.
Tog kontakt med en laserklinik nyligen och läkarna där visste inte heller riktigt vad det var men gissade att det handlade om något vårtvirus, finns tydligen över 100sorter (och virus smittar ju), fast en av läkarna trodde att det också skulle kunna vara någon form av kondylom. Nu har vi försökt 3 gånger med laser med det försvinner inte.

och det sprider sig fortfarande i långsam takt.
Har beställt Wartec nu och hoppas på att det hjälper, annars vet jag inte vad jag gör.. kul att leva ensam hela livet.. Jag kommer återkomma med resultat om några veckor. Känns oerhört skönt att se att jag inte är ensam med sånna här problem.
/Martin