2023-07-31, 11:15
Medlem
NHL-spelaren Alexander Wennberg är så snygg att han sextrakaseras på tiktok. Han och hans hustru Felicia Weeren Wennbeg ryter nu ifrån mot fansens sexuella fantasier. Det har gått för långt skriver hon på instagram.

https://www.expressen.se/sport/hocke...ras-pa-tiktok/

Vad anser ni?
Citera
2023-07-31, 11:21
Medlem
Bullshit!

Han blir glad och sexsnackar med brudarna och hans tjej blir svartsjuk
Citera
2023-07-31, 11:30
De tjänar pengar på det. Annars är det bara att göra kontot privat om det är så jobbigt.
Citera
2023-07-31, 11:37
Medlem
SwampDoggs avatar
Alexander tjänar ungefär 40 miljoner svenska kronor per år för att spela ishockey (källa).

Varför har han ens TikTok? Han är ju en vuxen karl.
Citera
2023-07-31, 12:15
Medlem
grekkoz1s avatar
Jag kan enbart föreställa mig vad unga tjejer kan ha spelat in för klipp, men det kan nog vara något i stil med en uppblåsbar docka med bild på *lexander som dom juckat mot, eller exempelvis att dom precis sugit av någon och sen tittar i kameran och säger "jag önskar att det var du *lexander"... kan ju vara precis vad som helst.
Citera
2023-07-31, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwampDogg
Alexander tjänar ungefär 40 miljoner svenska kronor per år för att spela ishockey (källa).

Varför har han ens TikTok? Han är ju en vuxen karl.

finns miljontals vuxna som har tiktok av olika anledningar, så det är inget konstigt.
Citera
2023-07-31, 15:50
Medlem
Haha han njuter av det! Är hans fru som är svartsjuk
Citera
2023-07-31, 17:01
Medlem
SwampDoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomtoddler
finns miljontals vuxna som har tiktok av olika anledningar, så det är inget konstigt.

Jag frågar igen: varför behöver en vuxen man ha TikTok? Är väl bara att ta bort kontot för att helt bli av med lyxproblemet? Men visst, hans fru försöker väl bygga sitt egna varumärke genom synlighet i kvällspressen.

Såg dock att NHL och TikTok arbetar tätt tillsammans, så det kan förklara saken.
Citera
2023-07-31, 17:43
Medlem
-Ines-s avatar
Det är ju nån svart brud som postat grejer som att hon vill att alexander + 2 andra ska fylla upp hennes tre hål. Gränslösa tjejer som behöver bli tillsagda och få skämmas, det kan dom må bra av.
Citera
2023-07-31, 17:53
Medlem
Alexander sexchattade med lite unga sexiga damer på TikTok och Felicia kom på det blev arg. Så han fick hitta på en story för att täcka upp.
Citera
2023-07-31, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwampDogg
Jag frågar igen: varför behöver en vuxen man ha TikTok? Är väl bara att ta bort kontot för att helt bli av med lyxproblemet? Men visst, hans fru försöker väl bygga sitt egna varumärke genom synlighet i kvällspressen.

Såg dock att NHL och TikTok arbetar tätt tillsammans, så det kan förklara saken.

han vill väl nå ut till sina unga fans?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in