• 1
  • 2
2023-07-30, 19:57
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=nT7JJMxrrqk

Varje president tycks ha en kock som dör av drunkningsolyckor. Något lurt med det här? Speciellt när det finns videor som visar att han var bra på att simma...

Det här med att drunkna när man simmar är vanlig metod för CIA att undanröja fiender. Jag har läst om det i otaligt många Thrillers (Jack Ryan osv). Klassiskt tillvägagångsätt är att morgon doppet i havet blir det sista, det måste väl alla har sett i filmer osv.

Vad tror ni? Fick han veta för mycket om något?
Obamas döttrar tycks hänga med Bidens Son och röka crack dessutom, det känns så himla lurigt allting i vår samtid, vet inte vad jag ska tro på längre, Covid är läckt ur labbet?
Citera
2023-07-30, 20:08
Medlem
triptykens avatar
Verkar inte som om varje president har haft en kock som drunknar. En annan har haft en

Jag tror, som normala personer, karln åkte för att paddla kajak och sen drunknade han - å andra sidan stirrar jag mig inte blå på konspirations-youtubekanaler och ser Jack Ryan böcker som nån form av dokument kring verkliga företeelser.
Citera
2023-07-30, 21:01
Medlem
Han var tydligen en duktig simmare och han hade skrivit att han visste saker om pizzagate.
Och vi alla som följt med vet vad pizzagate är och att Obama hade flugit in pizza för $65,000 till vita huset.
Citera
2023-07-30, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Han var tydligen en duktig simmare och han hade skrivit att han visste saker om pizzagate.
Och vi alla som följt med vet vad pizzagate är och att Obama hade flugit in pizza för $65,000 till vita huset.

Men suck... Pizzagate känns så 80-tal. Kom med något nytt i stället för att upprepa samma skit om och om igen.
Citera
2023-07-30, 21:22
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Det var en bjudning för 140 personer där det bjöds på bland annat pizza från Obamas favoritpizzeria på andra sidan landet. 2 kockar och personal, ingredienser och utrustning flögs in och fick laga mat åt 140 personer. Detta gick - enligt ett obekräftat påstående i ett mail – på 65,000 USD vilket måste ses som växelpengar för Vita Huset (särskilt för en bjudning för 140 personer).

Som jämförelse - Varje gång Trump ville flyga och spela golf gick det på en bra bit över 1,000,000 USD (ja en miljon), och det gjorde han långt över 100 gånger.....
Senast redigerad av SnakePlisssken 2023-07-30 kl. 21:27.
Citera
2023-07-30, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Men suck... Pizzagate känns så 80-tal. Kom med något nytt i stället för att upprepa samma skit om och om igen.

Buhu snyft!
Hur kunde du veta om pizzagate redan på 80 talet när Wikileaks släppte informationen 2016?
Är du pedofil?

Ä
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det var en bjudning för 140 personer där det bjöds på bland annat pizza från Obamas favoritpizzeria på andra sidan landet. 2 kockar och personal, ingredienser och utrustning flögs in och fick laga mat åt 140 personer. Detta gick - enligt ett obekräftat påstående i ett mail – på 65,000 USD vilket måste ses som växelpengar för Vita Huset (särskilt för en bjudning för 140 personer).

Som jämförelse - Varje gång Trump ville flyga och spela golf gick det på en bra bit över 1,000,000 USD (ja en miljon), och det gjorde han långt över 100 gånger.....

Om en pizza går på 200 kr så skulle det vara pizzor till 3250 personer!
Senast redigerad av torteras78 2023-07-30 kl. 21:53.
Citera
2023-07-30, 21:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Varje president tycks ha en kock som dör av drunkningsolyckor.

Hur många fler än denna kock? En till kan jag hitta men det är ju inte mycket att komma med..
Citera
2023-07-30, 21:55
Medlem
Citat:
Buhu snyft!
Hur kunde du veta om pizzagate redan på 80 talet när Wikileaks släppte informationen 2016?
Är du pedofil?

Ä

Så du har absolut ingeting att komma med som är on-topic?

Citat:

Jaha? Och varför drunknade kocken? Någon koppling till överprisade pizzor och svarta pengar? Extremt överprisat Tipo-00? Överprisad mozzarella?
Senast redigerad av WilleGarvin 2023-07-30 kl. 22:03.
Citera
2023-07-30, 21:56
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Buhu snyft!
Är du pedofil?

Ä

Ja absolut - men nu var det ju lite annat än att beställa pizza från gathörnet - det flögs in puzzakock, assistenter och utrustning precis som jag skrev. Läs gärna länken jag gav när det efterfrågades också - och lägg det här sen åt sidan eller fortsätt i nån mer relevant tråd…
Citera
2023-07-30, 22:01
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Kocken var väldigt simkunnig. Sannolikt har han råkat se när Big Mike "presterade". Sen var det game over för den stackaren.
Citera
2023-07-30, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Kocken var väldigt simkunnig. Sannolikt har han råkat se när Big Mike "presterade". Sen var det game over för den stackaren.

Det är faktiskt en av teorierna!
Citera
2023-07-30, 22:05
Medlem
Clinton kock drunknade

Ex-White House chef died by drowning, autopsy shows CNN

Tafari Campbell's Death Has Eerie Parallels With Clinton Chef Walter Scheib Newsweek

George W Bush kock drunknade

Obamas kock drunknade
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här