• 1
  • 2
2023-07-29, 23:41
Medlem
flugornass avatar
Jag har en dildo (stor svart sak) men jag behöver något nytt för att få samma orgasm som när jag köpte den.
Nej anal plugg är uteslutet.
Män runkar i strumpor och tittar på porrklipp, jag tänker mig något mer sofistikerad onani, inte gurkor och eller andra frukter.
Den ultimata onani grejen för en kvinna som jag inte tänkt på i min vildaste fantasi, förslag på det?
Nä där är vi begränsade eller?
Citera
2023-07-29, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Jag har en dildo (stor svart sak) men jag behöver något nytt för att få samma orgasm som när jag köpte den.
Nej anal plugg är uteslutet.
Män runkar i strumpor och tittar på porrklipp, jag tänker mig något mer sofistikerad onani, inte gurkor och eller andra frukter.
Den ultimata onani grejen för en kvinna som jag inte tänkt på i min vildaste fantasi, förslag på det?
Nä där är vi begränsade eller?

Tror inga män runkar i strumpor då e man fan sjuk.

Titta på porr du med? En satisfyer har jag hört e bra för tjejer nån slags vibrator
Citera
2023-07-29, 23:57
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForbannadJavel
Tror inga män runkar i strumpor då e man fan sjuk.

Titta på porr du med? En satisfyer har jag hört e bra för tjejer nån slags vibrator
Vad är en satisfyer för något?
Citera
2023-07-29, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Vad är en satisfyer för något?

Du får väl ta och söka upp det?
Citera
2023-07-30, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-Harry
Kvinnor som inte använder anal plugs är samma kvinnor som kommer bli lämnade ensamma när dom är 30-35-40. Jag accepterade en hora till mitt hem och allt hon gjorde var att dryga sig. Vi skulle träna varje dag, ha sex varje dag, äta ordentlig mat och sova ordentligt. Jag kastade ut henne fort som fan eftersom jag orkar inte leva så helt enkelt. Då gick jag på den här andra killen, CP-mongot, eftersom han var ett enkelt target och betalade bra. Men män som ens har tagit sig såhär långt, dom förtjänar också det bästa i sänghalmen, annars så får man acceptera att sådana här maskulina händelser kommer ske mer och mer sällan eftersom tjejer som Cissi Wallin och din morsa ljuger om att man pillat dom på fittan när man inte ens gjort nåt för det mesta.

Vänta va?

Du vart bög istället menar du din sjuke fan

Till ts: satisfyer är en vibrator som alla damer verkar älska.
Citera
2023-07-30, 00:06
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Inget slår en riktig Hitachi. Typ sån här: https://www.sinful.se/europe-magic-wand-vibrator
Ska inte vara nån med batterier.
Citera
2023-07-30, 00:09
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Stoppar man in hela den där bollen i fittan?
Sök på Hitachi eller magic wand på valfri porrsida om du inte förstår hur den ska användas.
Citera
2023-07-30, 00:16
Medlem
Citat:
Ejj uppvakta dina stämband brorsan...hold up! jag säger för fan inte att jag blev nånn jävla BÖG vadf fan har du fått det ifrån? Dessutom reppar vi west coast och inte en chans att vi tolererar BÖGAR, vi skulle slå upp varenda jävla bög som dyker upp på vårat område det kan jag lova dig, west side bitch

Du skrev att du kasta ut en hora antar tjej, sen valde du en annan kille ist?
Citera
2023-07-30, 00:32
Medlem
Satisfyer har många olika typer av leksaker. Den mest omtyckta är väl lufttrycksmodellen. Men de har också en del som kan fjärrstyras. Köp dig en sådan så ska jag se till att det går ordentligt för dig - på distans.
Citera
2023-07-30, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reptiliannews
använd handen är bättre. dildo osv är onaturligt. hur ser en kvinnlig orgasm ut? tjejer kan inte få orgasm fysiskt sätt utan bara psykiskt.

Driver du eller? Klart tjejer får fysiska orgasmer. Dom kan till och med få flera på raken och såna som håller på i flera minuter, till skillnad från er män.
Citera
2023-07-30, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reptiliannews
Nej. det är piss med en svag blåsa.

Vad snackar du om? Fontänorgasmer?
Jag pratar om orgasmer. Majoriteten av kvinnliga orgasmer är inte(!) fontänorgasmer, men inte mindre orgasmer för det. Eller tror du kvinnors orgasmer avgörs av att dom måste få någon form av utlösning? Sluta titta på porr är ett hett tips.
Citera
2023-07-30, 01:28
Medlem
jewclaws avatar
Jag brukar använda krok-liknande föremål på mig själv så jag kommer åt gpunkten i fittan Lagom grova gillar jag, det ska finnas precision men också lite kött.
Krokar mig själv i fittan samtidigt som jag trycker med hand och fingrar strax under urinblåsan och över venusberget, och i bästa fall kan jag stimulera klittan samtidigt på ett smidigt vis, men bästa hade ju dock varit ett par händer till Ibland behöver man flera män på sig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in