Ollon=Kattis=Charlotte=Power etc
Ja, alla vi här inne vet att det bara är en enda svårt störd människa här inne, nämligen du, som är emot köp av sex. Resten tycker det är helt ok.
Sedan efter att ha läst alla inläggen i dessa meningslösa debatter tyckte jag att ni kom fram till att 60% av jordens befolkning köpt sex, (dvs ca 2 miljarder män) och ca 30% av Sveriges befolkning. Och 80% av Danmarks befolkning (tror jag att det var). Alltså verkar det vara fullkomligt normalt, såvitt jag kan se.
Men att ha sådana extrema feministiska åsikter som du är synnerligen sällsynt globalt sett. Någon promille av jordens befolkning delar din åsikt. Alltså är du medicinskt sett en väldigt onormal människa. Och studerar man dina aggresitiva inlägg så får man känslan av att du är en väldigt sjuk människa. Och en väldigt ensam människa.
Jag har inte något emot feminismen i sig, men när det når sjukliga proportioner, som i ditt fall, kan det inte vara direkt sunt. Varken för dig själv eller din omgivning. Så jag uppmanar dig, precis som vissa andra redan gjort, sök läkarhjälp. De kan säkert hjälpa dig. Du kommer bara förgöra dig själv såsom du håller på.