2000-06-23, 22:55
Medlem
Ollon=Kattis=Charlotte=Power etc

Efter undersökning av Flashbacks logg av IP-nr kan jag avslöja att personen "Ollon" är detsamma som "Kattis", "Charlotte", "Power" etc härinne. Så nu vet ni det. Annars lägger jag mig inte i eran barnsliga debatt.
Citera
2000-06-23, 23:39
Medlem

Jag är inte förvånad om man säger så...
Citera
2000-06-24, 02:20
Medlem

det är det bevisligen inte, din dumma fan.. eller tror du att hela världen helt plötsligt är torskar och bara EN människa har åsikter om det sjuka i att köpa sex? inse att det är ni torskar som är dom utstötta.. vad kom vi fram till ett par procent av befolkningen som ägnar sig åt sånt?...
Citera
2000-06-24, 03:00

Ja, alla vi här inne vet att det bara är en enda svårt störd människa här inne, nämligen du, som är emot köp av sex. Resten tycker det är helt ok.

Sedan efter att ha läst alla inläggen i dessa meningslösa debatter tyckte jag att ni kom fram till att 60% av jordens befolkning köpt sex, (dvs ca 2 miljarder män) och ca 30% av Sveriges befolkning. Och 80% av Danmarks befolkning (tror jag att det var). Alltså verkar det vara fullkomligt normalt, såvitt jag kan se.

Men att ha sådana extrema feministiska åsikter som du är synnerligen sällsynt globalt sett. Någon promille av jordens befolkning delar din åsikt. Alltså är du medicinskt sett en väldigt onormal människa. Och studerar man dina aggresitiva inlägg så får man känslan av att du är en väldigt sjuk människa. Och en väldigt ensam människa.

Jag har inte något emot feminismen i sig, men när det når sjukliga proportioner, som i ditt fall, kan det inte vara direkt sunt. Varken för dig själv eller din omgivning. Så jag uppmanar dig, precis som vissa andra redan gjort, sök läkarhjälp. De kan säkert hjälpa dig. Du kommer bara förgöra dig själv såsom du håller på.

Citera
2000-06-24, 04:05
äldre konto (old)
Ej medlem

Jag tror inte Dr Nilsson kan hjälpa en människa som Power.... Så långt har inte läkarvetenskapen nått än....
Citera
2000-06-24, 04:06

Häng fanskapet istället....
Citera
2000-06-24, 09:44
Medlem

Ja, du "WM"...
Du,WM,Kalle/Mr Speed/MOndus_Op får nog komma med något bättre. DU har inga som helst belägg för det, din stackare.

Vad säjs om att sammankalla ett möte i någon java-chat, eller IRC, som visar IP-nummer...?? å slipper du fantisera vidare menar jag...
Citera
2000-06-24, 11:44
Medlem

Jag har en bättre ide, "Ollon", gör som Doktor Nilsson ordinerar. Sök hjälp hos någon kunnig doktor. För enbart av en sådan kan du få lindring i din stora smärta. För att du verkar lida stort av din sjukdom har vi alla härinne redan kunnat konstatera.
Citera
2000-06-24, 23:56
Medlem

Det verkar som Michael har helt rätt. Antal män som köpt sex är betydligt högre än 7%, nämligen 14 % av den manliga totala befolkningen. Dvs 630 000 st av Sveriges män har köpt sex. Läs följande utdrag ur RFSU hemsida:

Prostitution
• Nästan 14% av svenska män har någon gång betalat för att få vara sexuellt tillsammans med någon. Motsvarande siffra för kvinnorna är 0%.
• Betalning för sexuellt umgänge är vanligast bland män i övre medelåldern, 45-59 år.
• Flest aktuella prostitutionskontakter hade männen i den yngre medelåldern, 25-34 år.

URL:
http://www2.rfsu.se/statistik.html

Så att köpa sex är helt normalt. 630 000 st människor kan knappast vara sjuka. Eller hur, Ollon?

Och då de flesta andra länder har betydligt större sexhandel än Sverige är det givetvis ännu vanligare där. Hur många som köper sex i hela världen törs man knappt ens drömma om...
Citera
2000-06-25, 08:24
äldre konto (old)
Ej medlem

Är det inte jobbigt att behöva skriva sitt inlägg överallt man kommer åt enbart för att försöka göra sig hörd? Att sedan skriva egna inlägg upprepade gånger för att föra en egen monolog oemotsagd håller samma låga nivå som majoriteten på den här sidan....
Citera
2000-06-26, 16:18
Medlem

Där ser man hur fel en undersökning kan bli. Det räcker lixom inte med att fråga 10 personer om dom köpt horor, bara för att alla dom har gjort det betyder det alltså inte att 100% av Sveriges män har gjort det.

Hur kan dom säga att 0% av alla kvinnor har köpt sex? Luktar feminist lång väg, det finns ju för bövelen manliga eskorter bara till för kvinnor!?

Den där undersökningen är så amatörmässigt gjort så man undrar om dom satt prao elever till att göra den.

/A(rg)

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in