Om vi antar att han har rätt. Vilka kommer då att vara aktuella? Och inte vara aktuella? Jag tror att han har rätt. För jag tycker att de där två kan ta och göra kväll nu, arbetsdagen är slut!
DeSantis kommer enligt mig aldrig att vara aktuell då han inte har någon likeability. Han har ett livlöst ansiktsuttryck och döda ögon. Han har inte heller en tilltalande röst eller ens något tonfall. Hans tilltag med Disney visar ju att han har extremt dåligt omdöme. Aborträttens inskränkningar är det ingen som vill se, nåja nästan ingen. Han har inte några frågor han driver som engagerar folk. Han verkar smågnällig och han är dessutom extremt omanlig. Så han har inte någon chans.
Chris Christie är ett annat sänke.
Men det kan komma in några andra senare. Någon som vet vem jag menar?
Harris gillar folk inte heller. Så det kan komma in folk senare, någon som vet vem jag menar?
Citat:
New Hampshire Gov. Chris Sununu (R) on Thursday predicted the 2024 election won’t be contested by either President Joe Biden or former President Donald Trump.
“Wow. Wow,” CNN’s Poppy Harlow responded to Sununu’s claim.
Trump was “very, very beatable” in the GOP primary and there was a “huge opportunity” for one of his rivals to break through, explained Sununu.
https://www.huffpost.com/entry/chris-sununu-2024-election-prediction_n_64c3520ce4b03ad2b897ac0b