2012-08-02, 22:01
Medlem
fick lite ont i levern nr jag lg p 80 mg i 5 veckor samtidigt som jag var utomlands och krkade varje dag!
Citera
2012-08-02, 22:17
Medlem
The_cripplers avatar
^^ 80mg Dbol och krka i 5 veckor , d frgar man sig varfr?
nr man kurar s ska allt vara rtt s kroppen tar mindre stryk och man kan n sina ml.
Citera
2012-08-02, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The_crippler
^^ 80mg Dbol och krka i 5 veckor , d frgar man sig varfr?
nr man kurar s ska allt vara rtt s kroppen tar mindre stryk och man kan n sina ml.

alla gr vl som de sjlva finner bra i situationen.vem r du att dma och undra varfr ngon gjorde si p 80mg dbol? vem r du att sga att allt ska vara rtt bara fr att man kurar? du tog ingen skada av hans bedmande om vad som var rtt fr honom.
Citera
2012-08-02, 22:38
Medlem
The_cripplers avatar
^^ jag har inte dmt! jag underade varfr. Sen r vi hr att diskutera, alla vet nog att kura lgger en hel del stress p kroppen och jag sjlv tycker att festa och krka p det kan gra skada och man uppnr inte sina ml till 100%. terigen alla kan gr som dem vill. Ska man supa , ta steroider och trna disco musklerna bara s fine .

sorry mods fr OT
Citera
2012-08-02, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johan3891
Varfr skrev du s d?

h, menade bara att det vl frmodligen r den effekten folk frmst r ute efter och att en del fr kat vlbefinnande under kur mer r som en liten "bonus" som man oftast fr betala tillbaks efter kur.
Som jag allts ven skrev tidigare, precis efter den text du fetmarkerade.

Mnga kurar ju ven p prepp som man mr skit p med.. Deca only tex, tren, var osv
Att vxa r nog det frmsta mlet fr de flesta som kr AAS, trodde jag iaf.. Inte kanske 50+ are som ligger lgdos testo kanske men dom verkar inte vara s nrvarande p f12
Senast redigerad av Halebob 2012-08-02 kl. 23:24.
Citera
2012-08-03, 01:04
Medlem
Citat:
^^ jag har inte dmt! jag underade varfr. Sen r vi hr att diskutera, alla vet nog att kura lgger en hel del stress p kroppen och jag sjlv tycker att festa och krka p det kan gra skada och man uppnr inte sina ml till 100%. terigen alla kan gr som dem vill. Ska man supa , ta steroider och trna disco musklerna bara s fine .

sorry mods fr OT

jag glmde skriva att jag inte festa under hela kuren! det var 1 vecka s ta det lugnt!
sen tl jag ganska mkt ox
glmde skriva en till grej ox. vare bara jag som hade hallsbrnna p dem?
Citera
2012-08-03, 01:05
Medlem
Citat:

sorry mods fr OT

Och andra sidan vet du ju ingenting om vad hans ml var, d kan du inte sga att han inte uppndde de trots sin alkohol konsumtion. s jvla bad r inte alkohol under kur att det gr spec stor skada. skulle mer passa mig frn de nstan alla blandar in i sitt steroidbruk tex clenbuterol,efedrin ....det r ngot som gr skada jmfrt med vad alkohol gr.
Citera
2012-08-03, 01:06
Medlem
precis! och alla reagerar olika p olika prepp!
Citera
2012-08-03, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roiden88
jag glmde skriva att jag inte festa under hela kuren! det var 1 vecka s ta det lugnt!
sen tl jag ganska mkt ox
glmde skriva en till grej ox. vare bara jag som hade hallsbrnna p dem?

sura uppsttningar och halsbrnna, vldigt vanligt p dbol.
Citera
2012-08-03, 02:30
Medlem
PingPongZongs avatar
Folk skryter grna om att dom tar mer prepp n andra. r det ngot att vara stolt ver att man mste upp i enorma mngder fr att f resultat som inte ens r jmfrbara med ngon som trnar utan AAS?

Mnga ligger p gramdoser av inject. Och oral AAS som dianabol r vl 50mg per dag ansett som en normaldos. "r ju bara ett piller"...

Inte konstigt alls att mnga mr dligt och fr massa bieffekter.

Mindre doser av olika prepp r bttre. Lgg mer av pengarna p mat istllet.
Citera
2012-08-03, 09:07
Medlem
Clone-your-willys avatar
Dlig i magen.
Vnster arm domnar "ltt".
Fr pump i korsryggen,ibland utav att bara g.
Finnar i bakhuvudet.

75 mg ED + 500 testo,200 deca,250 susta,200 tren e,EW 5d

Men fan vad man vxer.
Senast redigerad av Clone-your-willy 2012-08-03 kl. 09:09. Anledning: missat att skriva
Citera
2012-08-03, 15:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Folk skryter grna om att dom tar mer prepp n andra. r det ngot att vara stolt ver att man mste upp i enorma mngder fr att f resultat som inte ens r jmfrbara med ngon som trnar utan AAS?

Mnga ligger p gramdoser av inject. Och oral AAS som dianabol r vl 50mg per dag ansett som en normaldos. "r ju bara ett piller"...

Inte konstigt alls att mnga mr dligt och fr massa bieffekter.

Mindre doser av olika prepp r bttre. Lgg mer av pengarna p mat istllet.

Du vet att med hjlp av AAS kan du bygga fan s mycket mer n om du trnar ren hela livet va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in