2012-08-01, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johan3891
13 negativa och en positiv? Och en hel del av de du sger r riktigt jobbiga...
Koncentrera btw

Jag fick svinkoppor, antib en vecka sen vad det ver!

Frlt men finns det fler positiva effekter av aas? Allts p lite lngre sikt.. Trodde det var drfr man tog aas, fr att f strre muskler allts.. Sen att en del mr nice p tex testo, ja det brukar ju frsvinna rtt snabbt efter kur hur som.. dvs EN positiv effekt r vl det man vill ha? BIG..
Citera
2012-08-01, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Han r, med strsta sannolikhet, fdd post '89.

Dianabol r inte fr alla, r man kompatibel r det en grym oral steroid, r man inte det s r den grym fast p ett negativt stt..

Mina bieffekter p dianabol r grymt tryck, vxer s det knakar och ett stndigt sug efter nsta orala blast
Citera
2012-08-02, 10:42
Medlem
Vid 40mg/EDHgt blodtryck, vatten i kroppen= snabb viktuppgng, blev ocks uppsvlld i buken och fick rejl mage. Svarar snabbt= bra att fronta p. Men vid kuravslut r tillbakagngen lika snabb, man behller doch en del styrka vid effektiv pct. Funderar p om det var levern som svllde av dom. Kombinerade med winny btw.
Citera
2012-08-02, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durandal99
Vid 40mg/EDHgt blodtryck, vatten i kroppen= snabb viktuppgng, blev ocks uppsvlld i buken och fick rejl mage. Svarar snabbt= bra att fronta p. Men vid kuravslut r tillbakagngen lika snabb, man behller doch en del styrka vid effektiv pct. Funderar p om det var levern som svllde av dom. Kombinerade med winny btw.
Fick exakt samma biverkning p 50mg/dag dbol, hgt blodtryck vtskefylld och en rejl jvla uppsvlld buk inga klder passade lngre nr jag lg on.
Citera
2012-08-02, 15:12
Medlem
Legat p en mnad nu... 20mg

Bieffekter:
Ngon extra finne p ryggen och brst
Lite fetare hy i pannan
Lite kad kroppsbehring
Fr ltt kramper (Har inte lst att ngon annan har upplevt detta, men jag fr kramper lite hr o var. Fick nyss i kken nr jag skulle gspa, kan f det nr jag strcker p mig m.m men det r bara sm roligt enligt mig... Det r frmodligen s jag kommer veta att dbol fungerar )

Effekter:
Starkare
Lite dror som brjar hlsa p som jag inte sett innan
Lite mer defination
Lite strre
Mr bttre
kad aptit
Ktare
Mer pump

Man skulle vll kunna sga att jag svarar helt ok p dianabol!
Senast redigerad av Dundergossen 2012-08-02 kl. 15:41.
Citera
2012-08-02, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Halebob
Frlt men finns det fler positiva effekter av aas? Allts p lite lngre sikt.. Trodde det var drfr man tog aas, fr att f strre muskler allts.. Sen att en del mr nice p tex testo, ja det brukar ju frsvinna rtt snabbt efter kur hur som.. dvs EN positiv effekt r vl det man vill ha? BIG..

Ja det finns fler positiva saker med AAS n att bara bli starkare. Du kan till och med m bttre nr du r
On kra du. Men tycker du det r vrt alla dessa negativa effekter som han har under kuren s tycker vi helt enkelt inte lika
Citera
2012-08-02, 18:19
Medlem
Ja precis som jag skrev i mitt inlgg :-) kra du
Citera
2012-08-02, 18:47
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Fet hy
Ont i levern
Rejl feber
Huvudvrk
Illamende
Akne

Bla, gr inte ihop med orala alls.
Citera
2012-08-02, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dundergossen
Legat p en mnad nu... 20mg

Bieffekter:
Ngon extra finne p ryggen och brst
Lite fetare hy i pannan
Lite kad kroppsbehring
Fr ltt kramper (Har inte lst att ngon annan har upplevt detta, men jag fr kramper lite hr o var. Fick nyss i kken nr jag skulle gspa, kan f det nr jag strcker p mig m.m men det r bara sm roligt enligt mig... Det r frmodligen s jag kommer veta att dbol fungerar )

Effekter:
Starkare
Lite dror som brjar hlsa p som jag inte sett innan
Lite mer defination
Lite strre
Mr bttre
kad aptit
Ktare
Mer pump

Man skulle vll kunna sga att jag svarar helt ok p dianabol!
r du sker p att det r dianabola du har gtt p om du fr mer "defination" .. Sjlv s brukar jag bli svullen som en gris av all vtska jag lgger p mig haha
Citera
2012-08-02, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X2theZ
r du sker p att det r dianabola du har gtt p om du fr mer "defination" .. Sjlv s brukar jag bli svullen som en gris av all vtska jag lgger p mig haha

Mja, kan ju oss varit att tricepsen vxt eller dyl Fr jag ser lite bttre p armarna och lite mer dror o s, det jag menade med defination x) Kanske skulle skrivit ngot helt annat!

Fast jag ser bttre p ryggen med hehe... S ja, mer defination! Jag grisbulkar inte direkt heller s
Senast redigerad av Dundergossen 2012-08-02 kl. 19:20.
Citera
2012-08-02, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X2theZ

Alla blir inte svullna av dbol.
Citera
2012-08-02, 19:47
Bannlyst
Citat:

Citat:
Ja precis som jag skrev i mitt inlgg :-) kra du

Varfr skrev du s d?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här