Citat:
Ursprungligen postat av
admin
Vilka alternativ tycker du fungerar bra, och vilka alternativ tycker du fungerar mindre bra?
Oklart om du surfar via mobil, läsplatta eller desktop.
Även oklart vilka browsers som du anser funkar, och vilka som fungerar betydligt sämre.
Bra att du postar exempel på hur du sidan kan se ut istället, men oklart vilka delar på sidan du anser vara bättre hos Sweclockers. I det första inlägget påpekar du enbart problem med loggan, och i ett senare inlägg lyfter du att det finns problem med designen som helhet.
Helt OK att du kompletterar med ytterligare synpunkter i tråden, men har svårt att besvara ditt inlägg om jag inte vet mer exakt vad du saknar eller vill ändra på. Att loggan funkar bra hos mig är en klen tröst för dig om du inte har samma upplevelse.
admin
Sweclockers har bättre färger för ögonen, dom passar ihop med deras sajt.
Deras grå design är väldigt bra, och passar ihop med allting och loggan ser bra ut där.
Färgerna på sweclockers känns mer fräscha och stilrena. Däremot menar jag inte att man skall kopiera dom till flashback, flashback behöver sin egen stil, men flashback behöver hitta en bra design för forumet.
Flashback loggan scrollar, den borde vara mindre scrollande och mer normal.
Ikoner till forumet och bättre design skulle nog inte skada, däremot skall man ändå bevara det gamla med flashback och det är loggan som funnits flera år nu, bara den inte scrollar hela tiden.
Men visst det krävs det en designer som har tid för detta. Flashback forum är annars bra, alla kategorierna är bra placerade och det finns bra diskussionstrådar, det är bara designen som behöver förbättras lite.
Ett tillägg jag surfar via desktop skärmen är 22 tum och den scrollar ibland så man får huvudvärk, förstår inte det fina heller med det, den borde vara normal.