• 1
  • 2
2023-07-24, 02:07
Medlem
donenzo123s avatar
En tjej som jag har varit bekant med sen förskolan berätta en lite sjuk historia till mig tidigare idag.

(Vi kan referera henne till namnet A och killen i historien till S).

S är A´s granne sen barnsben och dem har alltid känt varandra mestadels då A är bästa vän med S lillebror som är lika gammal som henne, dem har då alltid varit bekanta med varandra. Genom det två senaste åren har A märkt hur S börjat enligt henne "spanat in" henne och hade ett par gånger lagt nån kommentar om hur vuxen hon hade börjat se ut. S är inte den killen som om jag ska vara ärlig är någon en vettig tjej hade velat ha nåt att göra med särskilt om vi tar upp faktumet att han har gått om tvåan i gymnasiet 3 gånger så ingen av mina andra bekanta såg S som en potentiell partner med A. Dock en viss specifik dag mitt på förmiddagen så anländer A till lägenheten utan att fråga efter S lillebror vilket var ovanligt, istället så tvekar hon inte på att hoppa på han helt enkelt.

Jag vet att man är byxmyndig när man är 15 och att man i princip få ha sex med vem man vill då men vad tycker ni om att en 26 årig kille hade en intim stund med en 17 årig tjej?
Citera
2023-07-24, 03:58
Medlem
Conjurings avatar
Behöver inte diskutera moral, men vi kan ta reda på hur äcklig 26-åringen är.

Hur gammal ser hon ut att vara?
Psykiskt tillstånd?
Jobbar hon?
Citera
2023-07-24, 03:59
Medlem
Cokeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Hur gammal ser hon ut att vara?
Psykiskt tillstånd?
Jobbar hon?
Hur hör något av detta ihop med ämnet?
Citera
2023-07-24, 04:11
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cokeer
Hur hör något av detta ihop med ämnet?
Det har stor betydelse.
En tjej som har eget boende, jobbar, är intelligent. Alltså psykiskt och fysiskt 25+… Så kan vi diskutera om man kan vara med en tjej som ska fylla 18.

Det är en på miljonen i Sverige så 26-åringen är ett äckel.
Citera
2023-07-24, 04:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donenzo123
En tjej som jag har varit bekant med sen förskolan berätta en lite sjuk historia till mig tidigare idag.

(Vi kan referera henne till namnet A och killen i historien till S).

S är A´s granne sen barnsben och dem har alltid känt varandra mestadels då A är bästa vän med S lillebror som är lika gammal som henne, dem har då alltid varit bekanta med varandra. Genom det två senaste åren har A märkt hur S börjat enligt henne "spanat in" henne och hade ett par gånger lagt nån kommentar om hur vuxen hon hade börjat se ut. S är inte den killen som om jag ska vara ärlig är någon en vettig tjej hade velat ha nåt att göra med särskilt om vi tar upp faktumet att han har gått om tvåan i gymnasiet 3 gånger så ingen av mina andra bekanta såg S som en potentiell partner med A. Dock en viss specifik dag mitt på förmiddagen så anländer A till lägenheten utan att fråga efter S lillebror vilket var ovanligt, istället så tvekar hon inte på att hoppa på han helt enkelt.

Jag vet att man är byxmyndig när man är 15 och att man i princip få ha sex med vem man vill då men vad tycker ni om att en 26 årig kille hade en intim stund med en 17 årig tjej?

Som vanligt en som är avundsjuk på andra som har sex...

Om båda är med på det vem fan bryr sig, låt folk ligga och ha det skönt!
Citera
2023-07-24, 04:34
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Som vanligt en som är avundsjuk på andra som har sex...

Om båda är med på det vem fan bryr sig, låt folk ligga och ha det skönt!
Hade TS skrivit 14. Hade du stått fast vid ditt uttalande?
Citera
2023-07-24, 04:43
Medlem
Citat:
Hade TS skrivit 14. Hade du stått fast vid ditt uttalande?

I Sverige så blir man byxmyndig vid 15.

Hade tjejen varit 14 så blir det ju olagligt enligt svensk lag så Nej det är ju så klart Inte lämpligt så då hade jag skrivit något annat.

Sen kan ju vissa 14åringar vara mer mogna än vissa 16åringar men det har ingen betydelse då det är olagligt i Sverige att ha sex innan 15 men det var inte det tråden handlade om.
Citera
2023-07-24, 04:46
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
I Sverige så blir man byxmyndig vid 15.

Hade tjejen varit 14 så blir det ju olagligt enligt svensk lag så Nej det är ju så klart Inte lämpligt så då hade jag skrivit något annat.

Sen kan ju vissa 14åringar vara mer mogna än vissa 16åringar men det har ingen betydelse då det är olagligt i Sverige att ha sex innan 15 men det var inte det tråden handlade om.
Det här är då ingen tråd om juridik Adventurer6. Hoppas du inte är för barnsex. Ha mänskligheten i behåll.
Citera
2023-07-24, 04:53
Medlem
Citat:
Det här är då ingen tråd om juridik Adventurer6. Hoppas du inte är för barnsex. Ha mänskligheten i behåll.

Nej jag är verkligen inte för barnsex.
Men du verkar anse att en 17åring är ett barn? Isf borde dom höja gränsen för byxmyndighet till vaddå tycker du?
Citera
2023-07-24, 04:55
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Nej jag är verkligen inte för barnsex.
Men du verkar anse att en 17åring är ett barn? Isf borde dom höja gränsen för byxmyndighet till vaddå tycker du?
Bra. Nån måtta får det vara.

Läs det jag har skrivit i tråden!

+

Jag ser det som ett barn beroende på vilken ålder jag är i.
Citera
2023-07-24, 05:27
Medlem
Citat:
Bra. Nån måtta får det vara.

Läs det jag har skrivit i tråden!

+

Jag ser det som ett barn beroende på vilken ålder jag är i.

Av det jag sett dig skriva i liknande trådar som denna så är du nog mest ett barn själv, för maken till förvrängd instängd bild verkligheten har jag sällan skådat…

Det är många 17 åringar som flyttat hemifrån och är fullt kapabla att välja om de vill ha sex med nån över 25 eller inte, och det har du inget med att göra!
Citera
2023-07-24, 05:52
Medlem
Bassplays avatar
Ingen bryr sig speciellt mycket, hade varit en sak om hon var 14.
Du låter bara avundsjuk.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in