• 1
  • 2
2023-07-23, 18:40
Bannlyst
Kommer kriminalvården ställa upp sånt här?

Sophie Eastwood, en skotsk transvestit som fängslats för mord, kräver att bli behandlad som ett spädbarn eftersom han/hon/det identifierar sig som ett spädbarn.

Eastwood, som går under smeknamnet " Hannibal Lecter Jr.", ströp sin 22-åriga manliga cellkamrat Paul Algie med skosnören 2004. Smeknamnet kom till för att fängelsepersonalen var bestörta över den grymhet Eastwood visade mot sin olyckliga medfånge.

Nu kräver Sophie Eastwood, som för fyra år sedan kallades Daniel Eastwood, att bli behandlad som ett spädbarn av personalen på Polmontfängelset. Sun rapporterar att han kräver att hans måltider mals till gröt, han kommer att byta blöja och hållas i händerna på vakterna på luftgården.

https://www-document-no.translate.go..._x_tr_pto=wapp

Orignal länken som passera google. transfer på Norska :

https://www.document.no/2022/04/20/w...er-bleieskift/
Citera
2023-07-23, 18:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Kommer kriminalvården ställa upp sånt här?

Sophie Eastwood, en skotsk transvestit som fängslats för mord, kräver att bli behandlad som ett spädbarn eftersom han/hon/det identifierar sig som ett spädbarn.

Eastwood, som går under smeknamnet " Hannibal Lecter Jr.", ströp sin 22-åriga manliga cellkamrat Paul Algie med skosnören 2004. Smeknamnet kom till för att fängelsepersonalen var bestörta över den grymhet Eastwood visade mot sin olyckliga medfånge.

Nu kräver Sophie Eastwood, som för fyra år sedan kallades Daniel Eastwood, att bli behandlad som ett spädbarn av personalen på Polmontfängelset. Sun rapporterar att han kräver att hans måltider mals till gröt, han kommer att byta blöja och hållas i händerna på vakterna på luftgården.

https://www-document-no.translate.go..._x_tr_pto=wapp

Orignal länken som passera google. transfer på Norska :

https://www.document.no/2022/04/20/w...er-bleieskift/

Det är bara en tidsfråga innan vi ser något liknande i Swedistan.

Är uppriktigt förvånad över att det hela inte BÖRJADE här.
Citera
2023-07-23, 18:51
Medlem
SnutteFia03s avatar
Är väl bara för personalen att bortse ifrån kraven?
Citera
2023-07-23, 18:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03

Precis. Vad missfostret begär är väl en sak, men kommer dom att gå med på tramsandet? Det är det intressanta.
Citera
2023-07-23, 19:16
Medlem
TurboLindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Ja, precis. Det vore inte första gången en intagen ställde krav som personalen inte behöver uppfylla. Den här trådstarten verkar bygga på någon outtalad premiss; jag vet inte vilken. Vad är det som snart kommer till Sverige, och vilka tecken finns på det?
Senast redigerad av TurboLinda 2023-07-23 kl. 19:32.
Citera
2023-07-23, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TurboLinda
Ja, precis. Det vore inte första gången en intagen ställde krav som personalen inte behöver uppfylla. Den här trådstarten verkar bygga på någon outtalad premiss; jag vet inte vilken. Vad är det som snart kommer till Sverige, och vilka tecken finns på det?

Har du bott under en sten dom senaste 30 åren?

Finns INGET som är så heligt, och så slaviskt efterföljt som krav som kommer från smutslimer, och HQBBQBQWEPCP-tramset.

Att ens ifrågasätta någon som tillhör dessa grupper, är väl straffbart i Swedistan.
Citera
2023-07-23, 20:30
Medlem
TurboLindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2500HD
Har du bott under en sten dom senaste 30 åren?
Nej.

Citat:
Finns INGET som är så heligt, och så slaviskt efterföljt som krav som kommer från smutslimer, och HQBBQBQWEPCP-tramset.
Detta är inte fakta, utan ett påstående från dig som än så länge inte är underbyggt. Jag brukar sällan låta mig övertygas av svepande, drastiska uttalanden som saknar underbyggnad, så om du vill övertyga mig om att din tes är riktig behöver du byta strategi.

Citat:
Att ens ifrågasätta någon som tillhör dessa grupper, är väl straffbart i Swedistan.
Det vet du mycket väl att det inte är. Varför far du med osanning? Blir din argumentation bättre av det?
Citera
2023-07-23, 20:35
Bannlyst
Citat:
Nej.

Detta är inte fakta, utan ett påstående från dig som än så länge inte är underbyggt. Jag brukar sällan låta mig övertygas av svepande, drastiska uttalanden som saknar underbyggnad, så om du vill övertyga mig om att din tes är riktig behöver du byta strategi.

Det vet du mycket väl att det inte är. Varför far du med osanning? Blir din argumentation bättre av det?

Jo. Det är fakta.

Men du verkar ju vara väldigt säker, på att så inte är fallet.

Så länka gärna lite källor och statistik, som visar på annat än att Swedistan ÄLSKAR islam och regnbågsflaggan?

Sen är det säkert svårt för en liten vänster/feministfitta att förstå detta. För enligt er, är det ALLTID synd om muslimer, bögar, transor, pedofiler och annat avskräde. Spelar ingen roll hur många lagar, regler och förordningar man skaffar för dessa kräk, det fortsätter bara med kraven.

Så enligt dig, är Swedistan säkert iskalla, stenhårda och fördömande mot muslimer, och regnbågspedofilerna.

Sen ser ju inte verkligheten riktigt ut så.
Citera
2023-07-23, 20:38
Medlem
TurboLindas avatar
Citat:
Jo. Det är fakta.

Men du verkar ju vara väldigt säker, på att så inte är fallet.

Så länka gärna lite källor och statistik, som visar på annat än att Swedistan ÄLSKAR islam och regnbågsflaggan?

Sen är det säkert svårt för en liten vänster/feministfitta att förstå detta. För enligt er, är det ALLTID synd om muslimer, bögar, transor, pedofiler och annat avskräde. Spelar ingen roll hur många lagar, regler och förordningar man skaffar för dessa kräk, det fortsätter bara med kraven.

Så enligt dig, är Swedistan säkert iskalla, stenhårda och fördömande mot muslimer, och regnbågspedofilerna.

Sen ser ju inte verkligheten riktigt ut så.
Ja förstår, i din värld råder det helt enkelt inte någon skillnad på just dina fantasier och fakta.

Jag tackar nej till ditt generösa erbjudande. Tipset om att du behöver underbygga ditt än så länge substanslösa påstående om du vill att jag ska köpa det gäller fortfarande.

Men förklara gärna varför du tror att din argumentation vinner på att du far med osanningar. Den frågan har du lämnat därhän.
Citera
2023-07-23, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ja förstår, i din värld råder det helt enkelt inte någon skillnad på just dina fantasier och fakta.

Jag tackar nej till ditt generösa erbjudande. Tipset om att du behöver underbygga ditt än så länge substanslösa påstående om du vill att jag ska köpa det gäller fortfarande.

Men förklara gärna varför du tror att din argumentation vinner på att du far med osanningar. Den frågan har du lämnat därhän.

Du själv far ju med osanningar? Inget av mina påståenden, har du motbevisat här. Ord står mot ord.

Men som vanligt, med er små vänsterfittor, är det väl era ord som gäller? Det blir ju obehagligt om man lyssnar på någon med annorlunda åsikter? Då åker väl stenarna, och megafonerna fram?
Citera
2023-07-23, 20:41
Medlem
TurboLindas avatar
Citat:
Du själv far ju med osanningar?
Var då? Jag har bett dig underbygga dina påståenden, det är allt. Du saknar av allt att döma förmågan att efterkomma begäran.
Citera
2023-07-23, 20:42
Bannlyst
Citat:
Var då? Jag har bett dig underbygga dina påståenden, det är allt. Du saknar av allt att döma förmågan att efterkomma begäran.

Ja, och jag ber dig att motbevisa mig och mina påståenden. Det kan du inte. För dina påståenden är bara luft.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in