Citat:
Ursprungligen postat av
Ekonomigubben
Tjena,
Har varit ett antal gånger i Hamburg nu och älskar stället. Någon som vet förresten vad ett ställe heter som ligger på Reeperbahn, där man kommer in till en plats där man kan köpa en öl vid en rund bar och så sitter tjejerna i en soffa, man betalar han som jobbar i baren och säger vilken brud man vill ha, var där för 3 år sedan men minns inte vart det låg?
Men nu till saken. Är lite sugen på att prova något ny stad, helst där tjejerna är lättillgängliga som bordeller och där det kostar runt 50 euro.
Vad ligger priset på i Amsterdam, pratar om de i fönstret då eller finns det andra bordeller?
Finns det något billigt i Flensburg?
Sammanfattning av städer jag undrar över. Vill inte ha några dyra FKK klubbar utan det blir lite budgetresa, vill även se lite i staden.
Amsterdam?
Flensburg?
Lübeck?
Bremen?
Wismar?
Szczecin?
Ser gärna att det är lite i norr.
Var i Frankfurt RDL for 2 veckor sedan..
10 -12 trappuppgångar 5-6 våningar med 4-8 rom på varje våning. 30-50 E for Fuck & Suck. Området är ganska sunkigt med massa harmlösa knarkare men det har sin charm också.
Om du vill lyxa til det någon av dagarna så besök Fkk Sharks med 80-100 tjejer..100 E for 30 min ingår kyssar og sug utan kondom. Tror det var 80 E i entré. Finns 3 andra klubbar också. Mainhatten. Oasa og Palace.
Finns säkert massa bordeller och eskorter också men de har jag inte undersökt.