2023-07-21, 11:19
Medlem
Tänker främst denna tråd:
(FB) Felaktig varning av moderatorn GreffueAnthonius

Den har gått från klagande av felaktig varning till gud vet vad.

Trådskaparen spammar sönder tråden trots han fått svar och gör allt för att hålla den vid liv.

Det jag funderar, när är det nog och man väljer att låsa den då användaren redan fått svar?

Eller stängs ej trådar med många svar i?
Om det är så kan man ju bara spamma sin egen tråd med skit? Känns ju rätt bögigt att göra så.
Senast redigerad av HatarBogar 2023-07-21 kl. 11:37.
Citera
2023-07-21, 11:58
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarBogar
Tänker främst denna tråd:
(FB) Felaktig varning av moderatorn GreffueAnthonius

Den har gått från klagande av felaktig varning till gud vet vad.

Trådskaparen spammar sönder tråden trots han fått svar och gör allt för att hålla den vid liv.

Det jag funderar, när är det nog och man väljer att låsa den då användaren redan fått svar?

Eller stängs ej trådar med många svar i?
Om det är så kan man ju bara spamma sin egen tråd med skit? Känns ju rätt bögigt att göra så.

Du har helt rätt i att den tråden har skenat och behöver ses över för att sedan förmodligen låsas, som det är nu så handlar den om lite allt möjligt.

admin5
Citera
2023-07-21, 12:43
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarBogar
Hur långt får de gå innan en tråd stängd klagomål delen

Vilka? De som skriver i tråden?

Innan vad?
Citera
2023-07-21, 14:10
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Vilka? De som skriver i tråden?

Innan vad?

Användaren menar "Hur långt får det gå innan en tråd stängs i klagomåldelen" och det varierar ju lite olika. Ibland blir det hänglås och ibland inte. Hänglås oftast beroende på att TS fått definitivt svar men fortsätter älta meningslöst om saker tillhörande det ursprungliga klagomålet men även annat med knapp anknytning.
Citera
2023-07-21, 14:19
Medlem
nerdnerds avatar
Äsch, för mig får han gärna hålla på. Och det säger jag, rent ärligt, för att jag INTE gillar honom och något av det han står för. Han får gärna trötta ut sig som rättshaverist, ju mer desto bättre, iaf så länge det begränsas till den tråden.
Citera
2023-07-21, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Du har helt rätt i att den tråden har skenat och behöver ses över för att sedan förmodligen låsas, som det är nu så handlar den om lite allt möjligt.

admin5

Tack för svar, uppskattas!

Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Äsch, för mig får han gärna hålla på. Och det säger jag, rent ärligt, för att jag INTE gillar honom och något av det han står för. Han får gärna trötta ut sig som rättshaverist, ju mer desto bättre, iaf så länge det begränsas till den tråden.

Vore då som en käftsmäll att få hänglåset på hans tråd för honom. Sen sitter han där illröd i ansiktet helt kokandes av ilska
Citera
2023-07-21, 19:13
Moderator
Carlboms avatar
Rubrik justerad.

Tidigare: Hur långt får de gå innan en tråd stängd klagomål delen

/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto