Citat:
Ursprungligen postat av
dearchicago
Mm, jag håller lite med. Är rädd att vi lätt ska falla tillbaka i det vi hade med tjafs osv. Nu säger min fru att det är hennes största misstag att lämna mig och att hon ska göra allt hon kan för att vara glad och visa uppskattning och allt sådant. Men det är först efter hon fått reda på att jag varit med flera andra och att hon är på väg att förlora mig. Jag vet inte hur det skulle vara efter ett halvår ihop. Vi har tre barn tillsammans och dom vill inget annat än att vi ska bli tillsammans igen men ingen gillade situationen som var innan. Med den nya så känns det väldigt nytt och kul men också svårt att veta vad det innebär
Haha! Så gör alla kvinnor. Gå inte på den lätta!
Been there, done that...
Dom ändrar sitt beteende och är i det närmaste prefekta - så länge som krävs för att man ska sätta sig i en sits som är ännu jävligare att ta sig ur.
Tänk: skaffa (fler) barn, köpa hus (med gemensamma lån och allt vad det innebär), gifta sig, starta företag tillsammans...
Sen sitter man där man sitter.
Du har ett gyllene tillfälle att starta ett nytt kapitel i livet.
Gör helt slut med tjejen. Flytta till något eget om du inte redan bor själv.
Häng helt förutsättningslöst med den nya tjejen. Funkar det inte med henne ligger marknaden för dina fötter.
Det kommer INTE bli bra med "exet".