• 4
  • 5
2023-07-23, 00:57
Medlem
lucifersatans avatar
Hur fan kan man få ångest av nått man inte själv var med om och som hände för snart 30år sen. Det nått annat psykfel skulle jag tro.
Citera
2023-07-23, 06:49
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Den rubriken fanns aldrig på expressen.

Kanske att jag bryr mig mer om svenskar än om xx-länningar, vad tror du.

Ändå rätt kul att du vet vilken som är den värsta rubrik jag läst i mitt liv. Googla narcissism.

Expressen rapporterade om olyckan direkt dagen efter, vilket kan verifieras med en enkel slagning i KB.

Du har ju själv ingen koll på vad du läst, så du kan omöjligen betros rangordna någonting utöver vilken bästa saften din mamma kokar till dig är, din lallande fåne.

Kul ändå att du rankar en obetydlig olycka med blotta 800 döda som värre än alla de många katastrofer du måste läst om under din livstid som krävt långt fler offer, bara för att dessa offer liknade dig. Googla narcissism.

(Själv använder jag inte Googles tjänster, men du verkar ju definitivt korkad nog att hora ut din integritet till dem, så varsågod.)
Senast redigerad av Dylan 2023-07-23 kl. 06:52.
Citera
2023-07-23, 12:21
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Expressen rapporterade om olyckan direkt dagen efter, vilket kan verifieras med en enkel slagning i KB.

Du har ju själv ingen koll på vad du läst, så du kan omöjligen betros rangordna någonting utöver vilken bästa saften din mamma kokar till dig är, din lallande fåne.

Kul ändå att du rankar en obetydlig olycka med blotta 800 döda som värre än alla de många katastrofer du måste läst om under din livstid som krävt långt fler offer, bara för att dessa offer liknade dig. Googla narcissism.

(Själv använder jag inte Googles tjänster, men du verkar ju definitivt korkad nog att hora ut din integritet till dem, så varsågod.)
Ja, rubriken kom direkt på morgonen efter katastrofen, expressen hade en extraupplaga kan jag tänka mig jag såg den på lunchen när jag jobbade i Frösundavik SAS.

Se nu Hesse och Tage-sketchen Spik i foten som jag länkade. Den skrevs med dig i åtanke. Tyvärr är du torr som fnöske.
Citera
2023-08-17, 22:48
Medlem
Gosifs avatar
Såg dokumentär i 8 delar förut och det var inget vidare.. Inte tänkt förut eller sätt nån dokumentär om fartyget men när ett dykarteam som kommer ifrån sjöfartsverket åkte ner och kolla efter lik och filmar så var det inget roligt att se :/
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in