2025-06-04, 14:06
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Nä, bara släpp henne hon har kompisar som backar upp henne och behöver inget från följare e.t.c Bara leva ett vanligt Svensson liv utan drama...

Varför försökte hon bli en influencer då? Om hon vill leva ett vanligt liv utan drama osv.

Jag tycker det är så sjukt dåligt att bara försvinna helt tvärt o inte ens höra av sig till sina följare som indirekt försörjt henne senaste åren.
Citera
2025-06-04, 20:57
Medlem
Hon verkar jobba som barnskötare på en förskola!
Citera
2025-06-04, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instanding
Hon verkar jobba som barnskötare på en förskola!

Vart har du fått reda på det?
Citera
2025-06-05, 15:32
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FluffyBerry
Vart har du fått reda på det?

Sök på hennes namn + barnskötare, så får du upp henne linkedIn där står det att hon nu jobbar som barnskötare.

Men riktigt jävla fult mot hennes följare, hon insåg att hennes inkomst från IG inte var hållbar. Så hon drog från IG över en natt och nu jobbar som barnskötare, utan att ens skriva en enkel story till hennes lojala följare om vad som händer.
Citera
2025-06-05, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Sök på hennes namn + barnskötare, så får du upp henne linkedIn där står det att hon nu jobbar som barnskötare.

Men riktigt jävla fult mot hennes följare, hon insåg att hennes inkomst från IG inte var hållbar. Så hon drog från IG över en natt och nu jobbar som barnskötare, utan att ens skriva en enkel story till hennes lojala följare om vad som händer.

Men står det verkligen att hon jobbar där just nu? Jag minns att hon jobbade som barnskötare för längesedan och vill minnas att hennes linkedin sett ut så även innan hon försvann från internet.
Citera
2025-06-06, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sprayflaskan
https://imgur.com/a/IzlnT4i I Emmas kommentarsfält.

https://www.vk.se/2025-03-25/brudpar...M96S8K7AVOPcUu

Gissar att även detta gäller Emma
Citera
2025-06-06, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ksee

Oj intressant! Är anmälningar till ARN offentliga?
Citera
2025-06-07, 16:22
Medlem
Citat:
Oj intressant! Är anmälningar till ARN offentliga?

Försökte googla mig till det och vad jag förstod så är det något man kan begära ut! Men det går säkert inte att läsa förrän allt är färdigt vilket i artikeln stod kan ta runt ett halvår beroende på hur parterna yttrar sig
Citera
2025-06-07, 17:15
Medlem
Citat:
Försökte googla mig till det och vad jag förstod så är det något man kan begära ut! Men det går säkert inte att läsa förrän allt är färdigt vilket i artikeln stod kan ta runt ett halvår beroende på hur parterna yttrar sig

Försökte också googla men blev inte klokare. Tack för svaret! Då kan jag med andra ord invänta med att begära ut.
Citera
2025-06-08, 08:15
Medlem
chiaras avatar
Citat:

Åh det går inte att läsa något. Är hon anmäld?
Citera
2025-06-08, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chiara
Åh det går inte att läsa något. Är hon anmäld?

Av någon anledning var artikeln inte låst när jag läste. Det kan kunde läsa var att en bröllopsfotograf i Umeå hade tappat bort bilder från ett jobb och sedan gått upp i rök vid årsskiftet för 2025. Artikeln nämnde varken namn eller kön men mycket stämmer ju in på Emma. Hon/tjänsten är anmäld till ARN.
Citera
2025-06-09, 16:06
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Av någon anledning var artikeln inte låst när jag läste. Det kan kunde läsa var att en bröllopsfotograf i Umeå hade tappat bort bilder från ett jobb och sedan gått upp i rök vid årsskiftet för 2025. Artikeln nämnde varken namn eller kön men mycket stämmer ju in på Emma. Hon/tjänsten är anmäld till ARN.

Om det är Emma så är det fan pinsamt.

Men undra vad som hänt så hon skiter i att göra rätt för sig gällande sitt andra jobb som fotograf och tappar rykte också,

Samt att hon inte verkar vilja uppdatera på Instagram varför hon helt plötsligt lagt av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in