2025-05-11, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FluffyBerry
Börjar nästan tro att det har hänt något med sonen? Då jag vet att hon har skrivit att han skulle operera sig för CI.

Jag tänker att om det gäller sonen så handlar hennes frånvaro om att soc är inblandade snarare än hans operation.
Citera
2025-05-11, 15:51
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajmal
Han har ju redan blivit opererad förra året och de valde att flytta till Stockholm i höstas pga att han skulle få börja i en skola där det finns anpassningar för hans hörselskada.

Jag tror att Emma har gått in i väggen 100% då hon har skrivit i höstas flera gånger att hon är helt slut etc. Så hon är nog sjukskriven nu.

Skulle kunna köpa det. MEN varför ger hon eller ja, gav alla följare en uppdatering runt jul där att hon kommer ta ett break från sociala medier på obestämd tid t.e.x?

Menar är ändå 20k följare som följer henne som följt henne ett väldigt bra tag, som jag tycker är värda en uppdatering om varför hon är borta så länge.
Citera
2025-05-11, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Skulle kunna köpa det. MEN varför ger hon eller ja, gav alla följare en uppdatering runt jul där att hon kommer ta ett break från sociala medier på obestämd tid t.e.x?

Menar är ändå 20k följare som följer henne som följt henne ett väldigt bra tag, som jag tycker är värda en uppdatering om varför hon är borta så länge.

Exakt, har svårt att se att hon gick och blev förlamat utbränd.
Citera
2025-05-11, 17:51
Medlem
https://imgur.com/a/UqJLWYq Hon har kontakt med Linn iallafall, då tänker man ju att hon borde orka skriva en kort story på instagram om att hon är helt utbränd också.
Citera
2025-05-21, 13:38
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blissophie97
https://imgur.com/a/UqJLWYq Hon har kontakt med Linn iallafall, då tänker man ju att hon borde orka skriva en kort story på instagram om att hon är helt utbränd också.

Håller med. Kan hon sitta o snappa o dylikt med kompisar så borde hon kunna logga in 5 min på instagram och bara skriva en story? Alltså är det något allvarligt som hänt så behöver hon inte nämna det direkt, utan bara förklara att hon har varit borta pga bla bla bla och kommer vara borta ett tag till, men snart är jag aktiv igen!

typ så.
Citera
2025-06-02, 10:20
Medlem
Ingen som vet hur Emma mår? Hon har varit borta från SoMe i typ 6 månader?
Citera
2025-06-03, 05:03
Medlem
https://imgur.com/a/IzlnT4i I Emmas kommentarsfält.
Citera
2025-06-03, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sprayflaskan
https://imgur.com/a/IzlnT4i I Emmas kommentarsfält.

Jag såg det. Verkar som ingen har haft kontakt med henne. Förutom Tiingeliinn(?).
Citera
2025-06-03, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajmal
Jag såg det. Verkar som ingen har haft kontakt med henne. Förutom Tiingeliinn(?).

Ja alltså tror hon har kontakt med dom hon känner även om hon inte är nåbar till sina följare.
Citera
2025-06-03, 18:55
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Håller med. Kan hon sitta o snappa o dylikt med kompisar så borde hon kunna logga in 5 min på instagram och bara skriva en story? Alltså är det något allvarligt som hänt så behöver hon inte nämna det direkt, utan bara förklara att hon har varit borta pga bla bla bla och kommer vara borta ett tag till, men snart är jag aktiv igen!

typ så.

Nä, bara släpp henne hon har kompisar som backar upp henne och behöver inget från följare e.t.c Bara leva ett vanligt Svensson liv utan drama...
Citera
2025-06-03, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Nä, bara släpp henne hon har kompisar som backar upp henne och behöver inget från följare e.t.c Bara leva ett vanligt Svensson liv utan drama...

Varför tar hon inte bort sin instagram då? Eller åtminstone gör den privat? Varför lämnar Tiingelinn kryptiska svar om att ”dom har kontakt” men inget mer?
Citera
2025-06-03, 20:50
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sprayflaskan
Varför tar hon inte bort sin instagram då? Eller åtminstone gör den privat? Varför lämnar Tiingelinn kryptiska svar om att ”dom har kontakt” men inget mer?

Du kan ju bumpa tråden i 50 år inget svar kommer komma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in