Citat:
Ursprungligen postat av
flugornas
Jag läste igen, och du måste vara knäpp som gillar att se män i speedos, har du tillgång till företags hälsa så sök hjälp.
Haha, okej. Då bekräftade du tyvärr mina misstankar om läsförståelsen. Ingen stor sak dock, drabbar mig lika lite som män i Speedos på stranden. Där tittar jag hellre på lättklädda kvinnor (vilket ordagrant stod i ett tidigare inlägg men som du tolkat att jag gillar att titta på män i Speedos) och här lägger jag hellre min tid på att prata med människor som besitter normalbegåvning åtminstone.
Jag lämnar dig åt ditt öde med två tips och ett klokt citat av en man som du förmodligen aldrig läst något av:
Tips 1: Och är ett dåligt ord att inleda en bisats med. Det kan också vara dina problem med interpunkteringen som ställer till dig för dig.
Tips 2: Företagshälsa är ett ord. Särskrivning är utbrett, enklast för dig blir det om du säger ordet i ditt huvud. Säger du det som ett ord så skriver du det som ett ord. Sjuk sköterska. Sjuksköterska. Företags hälsovård. Företagshälsovård. Fortsätt jobba, mellanstadiets grammatik ska nog sätta sig för dig också en dag.
Citat: “Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Mark Twain