2023-07-18, 22:35
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TELAVIV91
Googlade och det verkar ju bara vara vanliga klassiska åtsittande badbyxor, hittade fick bara bilder framifrån.
Ja ha och du sökte på röv/rumpa eller?
Citera
2023-07-18, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TELAVIV91
Googlade och det verkar ju bara vara vanliga klassiska åtsittande badbyxor, hittade fick bara bilder framifrån.

Bra. Det är altså string för män. Som pedofiler och bögar enligt mig bär på stranden.
Du verkar gilla detta?
Citera
2023-07-18, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elmheden
Absolut inte, skulle aldrig bära de ens i min privata pool utan insyn.

Jag skyddar inte fenomenet, jag försöker bara hjälpa dig kommer över irritationen över något som är bortom din kontroll. Världen är full av skit man inte tycker om, försök släppa det istället för att reta upp dig. Det förändrar ingenting, du blir bara arg och bitter.

Hur kan man inte bli arg oxh äcklad av peddos som ligger och myser på stranden med dessa bland barn? FÖRKLARA DIG
Citera
2023-07-18, 22:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Ehh så du menar vad? trevlig stund? jag känner pedo varning här.

Menar du att det otrevligt på stranden och alla som inte tycker det är pedofiler? Strand, hav och bad tycker de flesta om.

Om du trott dig förstå att den trevliga stunden skulle bestå av att kolla på män i Speedos måste jag fråga om du saknar grundläggande läsförståelse? Läs gärna mina föregående inlägg och försök igen.
Citera
2023-07-18, 22:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HatarBogar
Hur kan man inte bli arg oxh äcklad av peddos som ligger och myser på stranden med dessa bland barn? FÖRKLARA DIG

Man skiter i dem. De och deras Speedos är oviktiga.
Citera
2023-07-18, 22:42
Medlem
Citat:
Man skiter i dem. De och deras Speedos är oviktiga.

Inte när de är på allmän plats, lite pedofil varning på dig som uppmuntrar detta beteende..
Citera
2023-07-18, 22:43
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Menar du att det otrevligt på stranden och alla som inte tycker det är pedofiler? Strand, hav och bad tycker de flesta om.

Om du trott dig förstå att den trevliga stunden skulle bestå av att kolla på män i Speedos måste jag fråga om du saknar grundläggande läsförståelse? Läs gärna mina föregående inlägg och försök igen.
Jag läste igen, och du måste vara knäpp som gillar att se män i speedos, har du tillgång till företags hälsa så sök hjälp.
Citera
2023-07-18, 23:04
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarBogar
Fattar man inte som man att det är perverst och anses pedofilistiskt att ha dessa?

Är de bara jag som tycker det?

Tycker alla som har dessa ser ut som bögar/peddon och tycker det e jävligt perverst.

Köper att nåt barn på 5-7 år har sånna men vuxna män???

(min fetning)

Fattar du hur "perverst" och "pedofilistiskt" det lät?
Citera
2023-07-18, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
(min fetning)

Fattar du hur "perverst" och "pedofilistiskt" det lät?

Det är barn, de kan ha vad som utsn att nån bryr sig förutom de stringande peddosarna
Citera
2023-07-18, 23:10
Medlem
JustZlatans avatar
Jag tycker att det är perverst att bara vara på stranden. Jag förstår inte poängen med att ligga och sola sig och få hudcancer. Vill man bli brun kan man vara ute och gå på promenader så får man motion också. Bara slöhögar och perversa typer är på stranden. Bara döda fiskar följer strömmen och på stranden finns det många döda fiskar.

Med det sagt använde James Bond speedos.
Citera
2023-07-18, 23:18
Avslutad
Citat:
Jag läste igen, och du måste vara knäpp som gillar att se män i speedos, har du tillgång till företags hälsa så sök hjälp.

Haha, okej. Då bekräftade du tyvärr mina misstankar om läsförståelsen. Ingen stor sak dock, drabbar mig lika lite som män i Speedos på stranden. Där tittar jag hellre på lättklädda kvinnor (vilket ordagrant stod i ett tidigare inlägg men som du tolkat att jag gillar att titta på män i Speedos) och här lägger jag hellre min tid på att prata med människor som besitter normalbegåvning åtminstone.

Jag lämnar dig åt ditt öde med två tips och ett klokt citat av en man som du förmodligen aldrig läst något av:

Tips 1: Och är ett dåligt ord att inleda en bisats med. Det kan också vara dina problem med interpunkteringen som ställer till dig för dig.

Tips 2: Företagshälsa är ett ord. Särskrivning är utbrett, enklast för dig blir det om du säger ordet i ditt huvud. Säger du det som ett ord så skriver du det som ett ord. Sjuk sköterska. Sjuksköterska. Företags hälsovård. Företagshälsovård. Fortsätt jobba, mellanstadiets grammatik ska nog sätta sig för dig också en dag.

Citat: “Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Mark Twain
Citera
2023-07-18, 23:31
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Ja ha och du sökte på röv/rumpa eller?
Nej, borde jag gjort det? Klassiska badbyxor är inte string,
Här finns en bild bakifrån https://www.highsnobiety.com/p/speedos-trend-buy/
Och den är inte string men de kallar den för speedos ändå. Har ni verkligen rätt definition på speedos?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in