2023-07-18, 19:07
Medlem
Fattar man inte som man att det är perverst och anses pedofilistiskt att ha dessa?

Är de bara jag som tycker det?

Tycker alla som har dessa ser ut som bögar/peddon och tycker det e jävligt perverst.

Köper att nåt barn på 5-7 år har sånna men vuxna män??? Vad fan håller ni på med?

Ni som har dessa, berätta VARFÖR? Vill ni visa upp ert skrev för alla eller? Äckligt!
Citera
2023-07-18, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarBogar
Fattar man inte som man att det är perverst och anses pedofilistiskt att ha dessa?

Tycker alla som har dessa ser ut som bögar/peddon och tycker det e jävligt perverst.

Köper att nåt barn på 5-7 år har sånna men vuxna män??? Vad fan håller ni på med?

Ni som har dessa, berätta VARFÖR? Vill ni visa upp ert skrev för alla eller? Äckligt!
Tror de för tanlines
Citera
2023-07-18, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spacy1
Tror de för tanlines

Så?? De går slltså runt med så korta kjolar så de syns?
Citera
2023-07-18, 19:31
Medlem
Sverighiztans avatar
Jag tänkte på just detta här om dagen när jag gick förbi en badplats nära där jag bor.

Det jag la märke till att det var främst polska och tyska turister som hade detta plagg och då slog det mig samma sekund att så har det väl fan nästan alltid varit.. eller?
Liksom att speedos är mer vanligt nere i Europa och östra Europa? Kanske är ute och cyklar helt och hållet här men min magkänsla säger mig att det är så hehe.

Jag själv hade aldrig i helvetet fått för mig att ha sådana på mig med risk för ofrivillig ståkuk med min fb-dase på 30cm.
Citera
2023-07-18, 19:34
Medlem
Speedos ger rörligheten som krävs för att simma, dom torkar snabbt och ger en fin bränna på kroppen.

Vad har du emot detta plagg?
Citera
2023-07-18, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.korrekt
Speedos ger rörligheten som krävs för att simma, dom torkar snabbt och ger en fin bränna på kroppen.

Vad har du emot detta plagg?

Tycker ja nämnde det i mitt inlägg?
Citera
2023-07-18, 20:00
Medlem
Jag hade speedos på 80-talet när tjejerna solade topless. Ingen bra combo.
Citera
2023-07-18, 20:04
Medlem
Citat:

En fråga är du bög eller varför handlar både ditt användarnamn och tråden om just bögar, vad har du för relation till bögar?

Tycker man får ha på sig vad man vill på stranden både män och kvinnor.
Citera
2023-07-18, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av interiktigt
En fråga är du bög eller varför handlar både ditt användarnamn och tråden om just bögar, vad har du för relation till bögar?

Tycker man får ha på sig vad man vill på stranden både män och kvinnor.

Hatar dom, rätt tydligt eller? Ganska ot…
Citera
2023-07-18, 20:07
Medlem
Citat:
Hatar dom, rätt tydligt eller? Ganska ot…
Att dina ögon dras till männens speedos berättar tillräckligt om dig.
Citera
2023-07-18, 20:09
Avslutad
Menar du string badbyxorna eller? Speedos är ju ett märke som har många olika typer av badbyxor.
Som jag fått det förklarat för mig av gubbarna på jobbet så är det tydligen bögigt med långa badbyxor. Logiken i det har jag aldrig förstått dock
Citera
2023-07-18, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anime92
Menar du string badbyxorna eller? Speedos är ju ett märke som har många olika typer av badbyxor.
Som jag fått det förklarat för mig av gubbarna på jobbet så är det tydligen bögigt med långa badbyxor. Logiken i det har jag aldrig förstått dock

Ja stringbadbrallor för män
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in