Många gamla konton får komma tillbaka nu och de har fått amnesti, förhoppningsvis så dyker det upp bra gamla medlemmar som kan förbättra forumet tillbaka med hög kvalité, före kvanitet.
Jag var bannad innan, (trollade lite) har nu fått amnesti, det finns många andra nya och gamla användare som kommer tillbaka nu.
Det roliga är att flashback handlar om att man tillför till forumet och att man ändå
har roligt när man skriver, att ha glimten i ögat i ens inlägg är bara positivt också och att man gör bra inlägg.
Flashback borde blomstra igen som det gjorde förr, men då krävs rätt medlemmar. Som inte spammar forumet.
Min fråga om forumet:
Bör flashback fortfarande hålla hög kvalité, före kvanitet på inläggen som idag? Inte alla följer detta men dom som gör det är bra medlemmar.
Dom som tillför forumet bör stanna kvar, skriv inte dumma inlägg. Forumet är bäst i världen

Man lär sig nytt här varje dag.
Sedan sista frågan, hur gör man för att hålla flashback vid liv, flashback behöver intäkter det kostar att driva forumet. Annonserna lär inte täcka allt i framtiden.