Är det bara jag som får intrycket att om man inte får möjlighet att vara HA, Bandidos eller några av de andra stora 1%-klubbarna så får man hoppa på det som erbjuds längre ner i hierarkin?
Är det bara jag som får intrycket att om man inte får möjlighet att vara HA, Bandidos eller några av de andra stora 1%-klubbarna så får man hoppa på det som erbjuds längre ner i hierarkin?
Aa. Har sett på en del sociala medier om klubbar som ska vara så jävla hårda men egentligen är de bara halvfeta gubbar som drömt om att vara den där grannen som alla på gatan är rädd för.
Men ändå sitter du här o spenderar din dyrbara fritid om att läsa om dessa o smiska apan lite samtidigt högst sannolikt - Du är avundsjuk som sagt.
Har man aldrig haft vänskap som går "beyond" att sitta nere på lokalpuben när man är uttråkad o dricka bira, Morsa på grannarna när man klipper gräset eller träffa sina svennebanan "vänner" o spela golf/badminton eller äta middag hemma hos varandra en gång varannan månad så kommer man aldrig att förstå varför folk går med i klubbar o vad lockelsen är. Har man aldrig varit inne i något där disciplin o lojalitet över vad som är normalt för Svensson krävs så kommer man aldrig förstå heller o då är det bättre att schhh.
Förstår vad du menar men att vara med i en 1% klubb år 2023 är bara löjligt, har full förståelse om man är med i en vanlig klubb men att 60 åriga gubbar går runt med 1% västar är ju bara löjligt.
Kan någon skriva en lista med namn på personerna ?
Hade varit otroligt intressant att veta vilka dessa herrar är?
Någon sade "Linus Pappa" stämmer det ? Tänker på Linus i Linköping som blev skjuten till döds
Ja det är Jocke Linus pappa.till höger med enbart Sweden. Linus blev skjuten i Lidköping och inte Linköping. Har för mig att han med Big Lake och Sweden heter Dick.