Varför.vågade han inte skjuta framifrån?
Varför han inte hans horunge till som jämnats som fars golare, han vet att han inte vågar 🤭
Fattar inte vad du skriver.. Men henkas son är hos sin far nu RIP. Och varför han inte våga skjuta fram ifrån ja det vet ju bara han. Sen.är det väll bara bra om blodshämnd släpps.
Fattar inte vad du skriver.. Men henkas son är hos sin far nu RIP. Och varför han inte våga skjuta fram ifrån ja det vet ju bara han. Sen.är det väll bara bra om blodshämnd släpps.
Finns denna klubb ens kvar utanför Uddevalla? Alla gamla chapters är väl stängda. Det är självklart att det sker rotation bland medlemmar av olika anledningar, inte minst på grund av ålder. Men det lär väl knappt finnas någon av det gamla BSK som ännu är aktiv i den världen längre.
Man kan knappast påstå att de finns kvar i Uddevalla heller.
Några få små buros försöker hålla hoppet uppe på FB. Dubbel mördaren Henke H*olmdal verkar ha hoppat av med. Han verkar hamnat i psykos . En dagen tjatar han om en Jesus o andra om tjacket.
Det är en sak som under lång tid gnagt i mitt huvud. Hoppas någon insatt kan bringa klarhet.
Vad hände med Zeke the Knife? Sedan våren 2001 är han försvunnen. Det uppstod ju en maktkamp inom Wolfpack. Zeke hade några få på sin sida och på andra sidan stod x-nazister från Västerås och Göteborg med MB och DE i spetsen. De segrade i maktkampen. MB blev national president. DE blev sergeant at arms.
MB=Michael Bjellder och DE=David Emilsson
Senast redigerad av cybergirl 2025-05-24 kl. 11:11.
Anledning: Ändrade ett felaktigt datum
Det är en sak som under lång tid gnagt i mitt huvud. Hoppas någon insatt kan bringa klarhet.
Vad hände med Zeke the Knife? Sedan våren 2001 är han försvunnen. Det uppstod ju en maktkamp inom Wolfpack. Zeke hade några få på sin sida och på andra sidan stod x-nazister från Västerås och Göteborg med MB och DE i spetsen. De segrade i maktkampen. MB blev national president. DE blev sergeant at arms.
Med tanke på hur det såg ut på den tiden så skulle en kvalificerad gissning vara att han blev mördad och begravd någonstans.
Wolfpack fick ju två tidigare medlemmar, under samma tidsperiod, mördade av HA.
Wolfpack fick ju två tidigare medlemmar, under samma tidsperiod, mördade av HA.
Var de medlemmar då de slogs ihjäl i HAs lokal, vilket jag antar är det du syftar på? Om inte minnet sviker mig var de vad som då kallades för bad standing.
Var de medlemmar då de slogs ihjäl i HAs lokal, vilket jag antar är det du syftar på? Om inte minnet sviker mig var de vad som då kallades för bad standing.
Ok jag var inte säker på den punkten. Det var så länge sen. Tack.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!