2025-03-03, 11:09
Medlem
Kriitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galnetattaren
Fogg.går.de väl inte så bra för heller i dag .
Verkar flera som är dömda för sexbrott. Kan.du länka ?

https://dumpen.se/2025/03/02/sameli-vimmerby-573/
Citera
2025-03-04, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galnetattaren
Varför.vågade han inte skjuta framifrån?
Varför han inte hans horunge till som jämnats som fars golare, han vet att han inte vågar 🤭
Fattar inte vad du skriver.. Men henkas son är hos sin far nu RIP. Och varför han inte våga skjuta fram ifrån ja det vet ju bara han. Sen.är det väll bara bra om blodshämnd släpps.
Citera
2025-03-12, 20:28
Medlem
Galnetattarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkroppa85
Fattar inte vad du skriver.. Men henkas son är hos sin far nu RIP. Och varför han inte våga skjuta fram ifrån ja det vet ju bara han. Sen.är det väll bara bra om blodshämnd släpps.

Vad pratar du om ?
Henkas son??
Citera
2025-04-19, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grannendarborta
Finns denna klubb ens kvar utanför Uddevalla? Alla gamla chapters är väl stängda. Det är självklart att det sker rotation bland medlemmar av olika anledningar, inte minst på grund av ålder. Men det lär väl knappt finnas någon av det gamla BSK som ännu är aktiv i den världen längre.
Man kan knappast påstå att de finns kvar i Uddevalla heller.
Citera
2025-04-26, 22:54
Medlem
Galnetattarens avatar
Några få små buros försöker hålla hoppet uppe på FB. Dubbel mördaren Henke H*olmdal verkar ha hoppat av med. Han verkar hamnat i psykos . En dagen tjatar han om en Jesus o andra om tjacket.
Citera
2025-05-24, 10:39
Medlem
Det är en sak som under lång tid gnagt i mitt huvud. Hoppas någon insatt kan bringa klarhet.

Vad hände med Zeke the Knife? Sedan våren 2001 är han försvunnen. Det uppstod ju en maktkamp inom Wolfpack. Zeke hade några få på sin sida och på andra sidan stod x-nazister från Västerås och Göteborg med MB och DE i spetsen. De segrade i maktkampen. MB blev national president. DE blev sergeant at arms.

Senast redigerad av cybergirl 2025-05-24 kl. 11:11. Anledning: Ändrade ett felaktigt datum
Citera
2025-05-24, 12:50
Medlem
Vad gör denna David E. idag tro? Han kan väl omöjligen vara speciellt aktiv i BSK längre?

Hans namn har stått registrerad för den ideella föreningen BSK i evigheter däremot.
Citera
2025-05-24, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cybergirl
Det är en sak som under lång tid gnagt i mitt huvud. Hoppas någon insatt kan bringa klarhet.

Vad hände med Zeke the Knife? Sedan våren 2001 är han försvunnen. Det uppstod ju en maktkamp inom Wolfpack. Zeke hade några få på sin sida och på andra sidan stod x-nazister från Västerås och Göteborg med MB och DE i spetsen. De segrade i maktkampen. MB blev national president. DE blev sergeant at arms.

Med tanke på hur det såg ut på den tiden så skulle en kvalificerad gissning vara att han blev mördad och begravd någonstans.
Citera
2025-05-24, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cybergirl

Wolfpack fick ju två tidigare medlemmar, under samma tidsperiod, mördade av HA.
Citera
2025-05-24, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovethesong
Wolfpack fick ju två tidigare medlemmar, under samma tidsperiod, mördade av HA.

Var de medlemmar då de slogs ihjäl i HAs lokal, vilket jag antar är det du syftar på? Om inte minnet sviker mig var de vad som då kallades för bad standing.
Citera
2025-05-24, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grannendarborta
Var de medlemmar då de slogs ihjäl i HAs lokal, vilket jag antar är det du syftar på? Om inte minnet sviker mig var de vad som då kallades för bad standing.
Ok jag var inte säker på den punkten. Det var så länge sen. Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in