2010-06-15, 18:40
Bannlyst
Strypsex, rollspel, bdsm, smisk?
Citera
2010-06-15, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Lundensis
Vad ska man göra med riktigt undergivna tjejer? Då menar jag den typ av tjej som tänder på att bli slagen, gillar att vara bisexuell harem-slyna samt fantiserar om att hon är 8 år gammal och blir våldtagen av farsan (hon har dock inte varit utsatt för sexuella övergrepp vilket gör fantasin en aning sjukare). Väldigt undergiven med andra ord. Har ni några tips? Jag är dominant men det finns ju gränser Hur gör man sin slavinna nöjd?
LYSSNA på henne! Ha en ÖPPEN dialog! TILLFREDSTÄLL din kvinna så gott du kan/vill. Men med ett stort,stort ANSVAR!
Citera
2010-06-16, 10:11
Medlem
Marlboromans avatar
Lavemang sen sprutar innehållet ur röven i munnen på henne?
Citera
2010-07-05, 19:35
Medlem
HaxxarNs avatar
Ge henne en syrgastub och mata henne med dropp, lägg henne i en kista som sedan fylls med cement.
Citera
2010-07-05, 20:03
Medlem
GregerMoeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WoWbagger
I alla master/slave relationer är det den undergivna som har den verkliga makten.

Jahaja, tack! Då vet vi det.

Men vafan en liten del utav kicken måste väl ligga i att inte veta vad som kommer härnäst, det har du antagligen snappat upp eftersom du inte frågar henne utan frågar Flashback, men gå bara på impuls! Brukar fungera fint för mig fast jag är inte megadominant i sängen, lite smått kanske. Höhö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in