2006-07-29, 22:57
Bannlyst
Vad ska man göra med riktigt undergivna tjejer? Då menar jag den typ av tjej som tänder på att bli slagen, gillar att vara bisexuell harem-slyna samt fantiserar om att hon är 8 år gammal och blir våldtagen av farsan (hon har dock inte varit utsatt för sexuella övergrepp vilket gör fantasin en aning sjukare). Väldigt undergiven med andra ord. Har ni några tips? Jag är dominant men det finns ju gränser Hur gör man sin slavinna nöjd?
Citera
2006-07-29, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Lundensis
Vad ska man göra med riktigt undergivna tjejer? Då menar jag den typ av tjej som tänder på att bli slagen, gillar att vara bisexuell harem-slyna samt fantiserar om att hon är 8 år gammal och blir våldtagen av farsan (hon har dock inte varit utsatt för sexuella övergrepp vilket gör fantasin en aning sjukare). Väldigt undergiven med andra ord. Har ni några tips? Jag är dominant men det finns ju gränser Hur gör man sin slavinna nöjd?
Ta bra hand om henne och hjälp henne att bygga upp ett bra självförtroende
Citera
2006-07-30, 00:11
Medlem
Jomazis avatar
Dra henne i pig-tailsen?

Är det ett problem så är det ju synd, sexualitet är svårt att ändra.
Citera
2006-07-30, 00:15
Bannlyst
Nej, ni missförstår. Hon trivs fint med det. Jag vill ha tips på olika sätt att förnedra och dominera henne.
Citera
2006-07-30, 00:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jomazi
Dra henne i pig-tailsen?

Är det ett problem så är det ju synd, sexualitet är svårt att ändra.

Möjligen är detta inte primärt just sexualitet, utan ett mer övergripande problem hos henne. Att fantisera om att bli våldtagen av sin far när man själv är 8 år kan inte under några omständigheter ses som ett sunt sexuellt beteende. Troligare är att hon varit med män som behandlat henne oerhört illa. Möjligen har det verkligen hänt, och detta är ett sätt för henne att neutralisera smärtan.

Hursomhelst, om hon är helt stabil på alla andra sätt, så antar jag att det är svårt att säga vad som är fel och vad som är rätt. Men magkänslan signalerar starkt ogillande om en tjej skulle be mig om dessa ... extrema saker.
Citera
2006-07-30, 00:16
Bannlyst
Citat:
Nej, ni missförstår. Hon trivs fint med det. Jag vill ha tips på olika sätt att förnedra och dominera henne.

Hur gammal är du och hur gammal är hon?
Citera
2006-07-30, 00:52
Bannlyst
Äh, det är ju bara en fantasi hon har.
Citera
2006-07-30, 00:58
Bannlyst
Citat:
Äh, det är ju bara en fantasi hon har.

Så, dessa lekar inträffar endast ibland, för det mesta har ni normalt, passionerat och njutningsorienterat sex?
Citera
2006-07-30, 01:00
Medlem
WoWbaggers avatar
I alla master/slave relationer är det den undergivna som har den verkliga makten.
Citera
2006-07-30, 01:06
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Föreställer mig tjejen som inte haft framgång tidigare,
haft nöjet att plöja upp några tacksamma offer.

Dom skall tas hårt, nästintill brutalt, det fostrar.

Om någon vill ha detaljer så finns jag här.
Citera
2006-07-30, 01:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Föreställer mig tjejen som inte haft framgång tidigare,
haft nöjet attt plöja upp några.

Dom skall tas hårt, nästintill brutalt, det fostrar.

Om någon vill ha detaljer så finns jag här.

På vilket sätt fostrar det "dom"?
Citera
2006-07-30, 01:08
Medlem
Ad Astras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagärlitesvensk
Ja. Och i själva verket är det städaren på sjukhuset som har makten över överläkaren. Naturligtvis förhåller det sig på det sättet.
Du har alldeles uppenbart aldrig haft sex med någon som tänder på att vara undergiven.

Den som domineras sätter givetvis gränserna själv, och kan alltid säga stopp. På det viset är det indirekt den undergivne som har mest makt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in