2023-08-03, 06:17
Medlem
Uppdaterat på ratsit nu.
Citera
2023-08-03, 08:05
Medlem
Då fick vi det så gott som bekräftat, trots att det egentligen kanske inte fanns några andra teorier om vem/vilka det rörde sig om. Registrerades som avliden 13 juli alltså samma dag som händelsen.
Citera
2023-08-03, 17:34
Medlem
Fibonaccitals avatar
S*fi registrerades som avliden 2023-07-13.
Publiceringen kommer att upphöra efter 3 månader.

Citera
2023-08-05, 01:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jzon8988
Har du inte läst tråden? Om du gjort det vet du svaret på dina frågor. Är du också från Bålsta och känner igen J. J ?

nej det är jag inte men jag undrar var i tråden den informationen står, har inte sett det.
Citera
2023-08-05, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
nej det är jag inte men jag undrar var i tråden den informationen står, har inte sett det.
Du har alltså inte följt tråden för fem öre om du missat den informationen…det står på nästan varje sida.

Men om du hade gått tillbaka till Första sidan, så hade du även sett att det finns en sammanfattning av allt, med all information…var så god.

https://www.flashback.org/sp85087740

EDIT: felstavning
Citera
2023-08-06, 05:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svartvitkissekatt
Du har alltså inte följt tråden för fem öre om du missat den informationen…det står på nästan varje sida.

Men om du hade gått tillbaka till Första sidan, så hade du även sett att det finns en sammanfattning av allt, med all information…var så god.

okej jag måste varit blind och missat det helt enkelt tack i alla fall!
Citera
2023-08-06, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartvitkissekatt

Jeg har skumlest tråden og finner ingen info om ektemannens personlighet, deres relasjon og familieliv..?
Citera
2023-08-08, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheHerder
Han är från Bålsta, men har inte direkt ngt mer att berätta. Ska kolla med gamla grannar.

Har det inte kommit fram nåt om J.J vem han är, personlighet?
Citera
2023-08-09, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loppansmatte1
Nu har det gått 2 veckor ca och hon står inte som avliden på ratsit. Jag vet några andra som tyvärr tagit sitt liv o det stod avliden efter några dagar. Är det verkligen S eller är det någon annan?

Holy shit...Hur i hela helvetet kan folk vara så här tröga. Vad behöver du för att känna dig säker på att det är den nämnda kvinnan? Video med närbilder på hela händelseförloppet? Eller hade du då också ifrågasatt ifall det inte verkligen står någon i buskarna som tvingar henne till avrättningen med hjälp av teckenspråk?

S har varit borta från sitt hem i två veckor och sitt jobb i lika lång tid plus att det är hennes barn man hittat. "Hmmmm kanske har hon ändå blivit bortrövad av utomjordingar!?".
Citera
2023-08-09, 15:40
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varstermarken
Holy shit...Hur i hela helvetet kan folk vara så här tröga. Vad behöver du för att känna dig säker på att det är den nämnda kvinnan? Video med närbilder på hela händelseförloppet? Eller hade du då också ifrågasatt ifall det inte verkligen står någon i buskarna som tvingar henne till avrättningen med hjälp av teckenspråk?

S har varit borta från sitt hem i två veckor och sitt jobb i lika lång tid plus att det är hennes barn man hittat. "Hmmmm kanske har hon ändå blivit bortrövad av utomjordingar!?".
Och hon står f.ö. som avliden på ratsit.
https://www.ratsit.se/19880203-Sofi_Jantunen_Skinnskatteberg/JIzxlSZuePgCKIDyk_uAqasO4FEaEFgl_vpDnp7KsE4
Citera
2023-08-10, 01:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jzon8988
Har det inte kommit fram nåt om J.J vem han är, personlighet?

alltså var jag inte den enda som inte ser var viss info står i tråden. Var står det varifrån JJ kommer och personlighet?
Citera
2023-08-11, 07:17
Medlem
sinnpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walla-walla-wincha
Så hon hade skulder då? Eller han?
Det var oklart och inget som nämndes
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto