2023-07-28, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Menar du att S då inte var mamma till barnen eller hur resonerar du? Hon var mamman och hon sköt dem.

Ja, men Det är inte bekräftat att S är mördaren, det är bara bekräftat att det är en mamma som skjutit sina barn.
Alla tror att det är S, Alla rykten säger S, Men ingen har bekräftat det
Citera
2023-07-28, 23:00
Medlem
Bara skummat tråden, men inser att J*immy bodde i samma område som mej i Bålsta för ca 15 år sen. Är det fler som bekräftat detta i tråden?
Citera
2023-07-28, 23:31
Medlem
Det verkar som ingen vet något om honom
Citera
2023-07-28, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loppansmatte1
Det verkar som ingen vet något om honom
Han är från Bålsta, men har inte direkt ngt mer att berätta. Ska kolla med gamla grannar.
Citera
2023-07-29, 19:42
Medlem
Citat:
Menar du att S då inte var mamma till barnen eller hur resonerar du? Hon var mamman och hon sköt dem.
Jag menar att åklagaren aldrig har pekat ut någon specifik person.
Citera
2023-07-30, 16:20
Medlem
fisk0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirDuke
Jag menar att åklagaren aldrig har pekat ut någon specifik person.

Jag tycker ändå det är indirekt bekräftat av t.ex. de många artiklar som skrivits om grannarna som klagar över misärturismen, exempelvis https://www.expressen.se/nyheter/grannen-i-skinnskatteberg-alla-springer-har-aldrig-sett-sa-manga-bilar/

Hade turisterna vallfärdat till fel persons hus hade det framkommit.
Citera
2023-07-30, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisk0
Jag tycker ändå det är indirekt bekräftat av t.ex. de många artiklar som skrivits om grannarna som klagar över misärturismen, exempelvis https://www.expressen.se/nyheter/grannen-i-skinnskatteberg-alla-springer-har-aldrig-sett-sa-manga-bilar/

Hade turisterna vallfärdat till fel persons hus hade det framkommit.
Det är en ovarsam glidning...

Så här skrev vår forumkamrat:

Att det är S har åklagaren bekräftat i media i veckan.

Det är helt enkelt inte sant.

Antingen är identiteten bekräftad från officiellt håll, eller så är den inte det. I det här fallet är den inte det.

Det finns ingen anledning för rättsväsendet att kommunicera till allmänheten vilka individer som var involverade.

Alla som behöver veta vet redan om det.
Citera
2023-07-31, 12:20
Medlem
Det som är märkligt är dock att S.J inte står som avliden på ex merinfo.se. Vanligtvis brukar det gå relativt fort för att det ska stå officiellt. Är det omständigheterna som spelar roll i detta fall och gör att det dröjer?
Citera
2023-07-31, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svansen1
Ja, men Det är inte bekräftat att S är mördaren, det är bara bekräftat att det är en mamma som skjutit sina barn.
Alla tror att det är S, Alla rykten säger S, Men ingen har bekräftat det
Vad innebär “bekräftat” för dig?
Citera
2023-08-01, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av felbil98
Det som är märkligt är dock att S.J inte står som avliden på ex merinfo.se. Vanligtvis brukar det gå relativt fort för att det ska stå officiellt. Är det omständigheterna som spelar roll i detta fall och gör att det dröjer?
Det kan ta lång tid också. Det var en som blev mördad i april i år och hon blev inte registrerad på ratsit förrän i juni nångång.
Citera
2023-08-02, 04:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheHerder
Han är från Bålsta, men har inte direkt ngt mer att berätta. Ska kolla med gamla grannar.

hur vet du att han är därifrån? vet du ålder? efternamn?
Citera
2023-08-02, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marchioness
Aldrig? Var kommer det ifrån?
Kvinnor har visst dödat barn av hämndbegär men det är sällsynt. Jag minns det för att jag läste forskningen om mäns och kvinnors olika motiv efter Salapappan skjöt sina söner.

Vilken forskningsrapport?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in