2023-07-10, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Alla blir kränkta idag spelar ingen roll vad du skämtar om
Det kan va skämt om bögar,lebbar,trans,en film osv så kommer det alltid att finns idioter som blir kränkta och arga.

Okej, så... när såg du bögar, lebbar eller transor skapa kravaller och försöka döda poliser?
Citera
2023-07-10, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseVonKlasse
Ju mer ni viker ner er, desto mer kommer de trampa på er. Är det så svårt att förstå?

Ingen tolerans eller "förståelse" kommer rädda er. Hårt emot hårt är det enda de förstår.

Precis som att när en björn eller gorilla anfaller så ska du inte backa eller visa svaghet, för då dödar de dig.

Dessa människor fungerar ungefär på samma sätt. Slår de dig så slå tillbaka fast hårdare. Enda språket de förstår.

Lättkränkta xxxx som kommer i konflikt med alla andra var de än dyker upp.
Citera
2023-07-10, 17:49
Medlem
Sorgligt med alla dessa hjärntvättade muslimer... Kämpa Fredrik!
Citera
2023-07-10, 17:53
Medlem
JustZlatans avatar
Islamister är ett hot mot demokratin och yttrandefriheten.
Citera
2023-07-10, 18:02
Medlem
Vintergrisens avatar
Ganska talande ändå att även om någon bara skämtar om att folk ansöker om att få bränna koranen, och att det är väldigt svenskt att ansöka om sådant, så blir vissa muslimer direkt aggressiva.

Det kan kanske vara något att fundera på för de som tycker att man bör gå människor av det slaget till mötes med ny lagstiftning. Man skulle helt enkelt få lagstifta sig hela vägen fram till en islamistisk teokrati för att göra vissa nöjda.
Citera
2023-07-10, 18:04
Medlem
Fredrik är en underbar svensk kille med fantastisk humor, han ska givetvis få skämta fritt om de förståndshandikappade muslimerna.

Givetvis ska vi också öka antalet koraner vi bränner per dag så kommer sandfolket visa sitt rätta jag.
Citera
2023-07-10, 18:07
Medlem
TheDudeIsHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serialfreak
Eller hur man blir ju förbannad och vill bränna lite bilar nu.

Med tanke på hur många bilar muslimerna redan brännt så bör vi ha några 100 koranbränningar tillgodo.

Någon som vet hur många bilar som går på en koran?
Citera
2023-07-10, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseVonKlasse
Ju mer ni viker ner er, desto mer kommer de trampa på er. Är det så svårt att förstå?

Ingen tolerans eller "förståelse" kommer rädda er. Hårt emot hårt är det enda de förstår.

Precis som att när en björn eller gorilla anfaller så ska du inte backa eller visa svaghet, för då dödar de dig.

Dessa människor fungerar ungefär på samma sätt. Slår de dig så slå tillbaka fast hårdare. Enda språket de förstår.

Jag ser muslimerna snarare som nån form av skadedjur än som björnar eller gorillor. De är äckliga och de anfaller i grupp och de är förbannat svåra att bli av med.
Citera
2023-07-10, 18:24
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Jag ser muslimerna snarare som nån form av skadedjur än som björnar eller gorillor. De är äckliga och de anfaller i grupp och de är förbannat svåra att bli av med.

Ja, men anfaller de i grupp så går man självklart ihop med en annan grupp själv och möter dem?

Tror du att det hade fungerat att säga så tidigare i historien? "De här jävla mongolerna anfaller ju bara i grupp och skjuter oss med pilbågar, fega as" eller "de här jävla danskarna anfaller ju bara flera mot en, jag ger upp".

Vad är man för jävla fårskalle ifall man tror att fienden ska möta en i ärlig duell, 1v1?
Citera
2023-07-10, 18:30
Medlem
Vem VARE! Vem Vare Som Fucking Skoja?
Citera
2023-07-10, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av folkgemenskap
För att han skämtar om svenskars demonstrationskultur i samband med koranbränningar.

"Recensionerna börjar trilla in.
Och nyss ringde en trevlig kille och betonade hur viktigt det är att hans religion inte nämns på scen.
Det här är alltså reaktioner på klippet där jag skämtar om hur svenskt det är att boka tid för att protestera.
Många argumenterar för att allt blir frid och fröjd bara vi gör Koranbränningar olagliga. Tillåt mig uttrycka ett försiktigt mnjaskullentetrodet"
https://www.instagram.com/p/Cug2_4xs5Bi/

Skämtet i fråga
https://www.instagram.com/p/CuZMeDvuyI9/

Har han rätt i att det inte handlar om koranbränningar, utan om att man inte får ifrågasätta och diskutera muslimers världsuppfattning och åsikter. Eller ens nämna att det någonsin gjorts?

Jag skickade precis ett mail till regeringen:
https://www.regeringen.se/generellt-kontaktformular/

Kanske fler kan göra samma liknande eller bättre?
Citera
2023-07-10, 18:46
Medlem
Var säger han att det är muslimer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här