• 1
  • 2
2024-02-03, 00:16
Medlem
KallePiggs avatar
Sedan nya Messenger kom (de ställde frågor om att koppla ihop enheter för ett par veckor sen) och jag tydligen valde att INTE spara alla meddelanden på alla enheter så dyker inte meddelanden upp i browsern på laptopen efter att jag chattat i Messenger på min Android-telefon i flera dagar.

Någon som vet hur jag löser det så att allt jag och mina vänner skrivit till varann syns på samtliga enheter?

Tack!
Citera
2024-02-03, 04:41
Medlem
cerns avatar
känns som att Messenger blir sämre och sämre
Citera
2024-02-06, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
känns som att Messenger blir sämre och sämre

Ja, så upplever jag det också.
Att det funkar sämre och sämre och sämre.

Det känns som om meddelandena inte når mottagarna direkt längre.
Som om meddelandena typ stannar upp precis i det där sista steget innan denne får det, och det är jobbigt att stå ut med när man chattar om något eller man behöver nå någon som man bara har på messenger.

Ibland har jag hört mig för med mottagarna om de fått meddelandena men allt som oftast kommer vare sig aviseringar eller meddelandena i sig själva fram på en lång stund.

Har ni också råkat ut för samma problem?

Orkar seriöst snart inte dras med skiten mer, det är inte tillförlitligt längre och det känns som om man inte kan lita på att man kan kommunicera via messenger längre.
Jag vill minnas det funkade hyfsat bra förr om åren i begynnelsen, men tycker att framför allt senaste året har det helt spårat ur.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in